Przy wejściu do sklepu znajdowały się aktualne gazetki promocyjne. Buty z oferty specjalnej były wyeksponowane na pierwszych półkach. Jednak w kolumnach z pudełkami panował nieporządek pod względem modeli i rozmiarów. Aby znaleźć interesujący mnie fason, musiałam zaglądać do każdego pudełka z osobna. Po ok 10 minutach od mojego wejścia do sklepu, jedna z ekspedientek zaoferowała mi swoją pomoc pytając grzecznie "Czy mogę w czymś pomóc?". Mogłam swobodnie poruszać się między alejkami.
Wygląd hali sprzedaży nie był zadawalajacy. Wzdłuż alejek stały palety z nierozładowanymi produktami. Artykuły w koszach były nieuporządkowane. Produkty nie odpowiadały zamieszczonym pod nimi cenom. Były czynne tylko dwie kasy, pomimo długich kolejek. Należy zwrócić uwagę na życzliwość kasjera i życzliwe usposobienie.
Uważam, że nowe ustawienie pasaży z produktami jest ogrmnym udogodnienim dla klienta. Sklep jest zagospodarowany w sposób przestrzenny i uporządkowany. Na półkach panuje ład i porządek. Gdy przy kasach utworzy się dłuższa kolejka, reakcja personelu jest natychmiastowa i pojawia sie dodatkowy kasjer.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.