Obserwację przeprowadziłam w centrum handlowym, w którym znajduje się sklep Reserved. Po wejściu do butiku nikt nie zainteresował się moją osobą, mimo kilku próśb o pomoc w odnalezieniu odpowiedniego rozmiaru odzieży nikt skutecznie mi nie doradził. Niezbyt dobra organizację pracy. Dało się odnieść wrażenie, że personel jest zmęczony i znudzony. Ekspedientki były schludnie i odpowiednio ubrane. Oferta sklepu bardzo bogata ale ceny nieadekwatne do jakości proponowanego towaru. W przymierzalniach panował nieporządek, wszędzie były pozostawiane ubrania. Przy kasie zostałam w miarę miło obsłużona mimo dość długiego oczekiwania w kolejce. Cała wizyta nie spełniła moich oczekiwań, wyszłam nie do końca zadowolona z zakupów.
Po wejściu do placówki zaobserwowałam brak kolejek. Bardzo szybko zainteresowano się moją osobą i przystąpiono do obsługi. Wizyta przebiegała szybko i sprawnie, dało się wyczuć wysoką kompetencję pracowników. Personel posiadał dużą wiedzę na temat proponowanych produktów i usług. Oferta banku bardzo obszerna i różnorodna, atrakcyjne promocje i ceny. Obsługa była rzetelna i bardzo miła. Pracownicy ubrani schludnie, zgodnie z wymogami, posiadali widoczne plakietki imienne. Dobra organizacja pracy. Stanowiska i cała placówka utrzymana w porządku i czystości. Dogodne godziny otwarcia. Wizyta spełniła moje oczekiwania, skutecznie przekonała do oferty. Ogólne wrażenie bardzo dobre.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.