Opinie użytkownika (7)

Po wejściu do...
Po wejściu do apteki wyczuwalny był ładny zapach. W kolejce stało 3 osoby. Mimo ze jedno stnowisko było czynne poszło to dość sprawnie. Gdy poprosiłam o interesujące mi tabletki Pani szybko i sprawnie je znalazla co swiadczyło ze orientuje się w asortymencie. Powiedziała mi wyrażnie ile płace po czym wydała reszte i paragon. Bardzo miła atmosfera i obsługa.

Agnieszka_546

04.07.2009

Euro Apteka

Placówka

Nie zgadzam się (21)
Zaraz po wejsciu...
Zaraz po wejsciu do sklepu odczuwało sie nie miły zapach spowodowany popsuciem sie jakiegos owocu. Na sklepie panował bałagan. Na pólkach było mało towarów. W koszach z różnymi produktami "sezonowymi" był bałagan dotyczacy cen. Plusem były kasy które dobrze funkcjonowały, dzieki temu nie było kolejek. Obsługa była miła.

Agnieszka_546

04.07.2009

Biedronka

Placówka

Nie zgadzam się (29)
Pojechałam na stację...
Pojechałam na stację zatankować samochód. Zaraz po podjechaniu pod dystrybutor podszedł do mnie pracownik który był chętny do pomocy. Skorzystałam z niej. Po zatankowaniu samochodu udzielil mi informacji o nr dystrybutora, wiec poszlam załlacić. Niestety pani przy kasie nie była tak miła. Nie zapytała czy płace karta czy gotówka, czy potrzebuje fakture. Na stacji było 3 pracowników, 2 przy kasie i jeden prz dystrybutorach. Po za incydentem przy kasie wszystko było ok.

Agnieszka_546

04.07.2009

LOTOS

Placówka

Opole, Bohaterów Monte Cassino 2

Nie zgadzam się (20)
Dziś wybrałam sią...
Dziś wybrałam sią na zakupy spożywcze. Pierwsze wrażenie było dobre towaru dość sporo. Niestety ruch też był spory, ale udał mi sie kupić to co miałam na mojej liście. Najgorsze dopiero mnie czekało. Czynne były 4 kasy na tak ogromny market. W każdej kolejce stało ok. 20 osób. Zakupy trwały 15 min, a stanie w kolejce ponad pół godziny.

Agnieszka_546

10.05.2009

Tesco

Placówka

Nie zgadzam się (32)
Do wejścia zachęciła...
Do wejścia zachęciła mnie witryna która była czysta i sezonowa. Salon był w ogólnym dobrym stanie. Dobre zatowarowanie, odpowiednia ilość obsługi, reakcja na kolejke przy kasie. Jak już wybrałam cos dla siebie okazało sie ze nie ma rozmiaru, odnalazłam jednak bardzo szybko sprzedawcę który udzielił mi pomocy. Obsługa przy kasie rewelacja otrzymałam paragon do ręki jak również wskazówki dotyczące ewentualnego zwrotu lub wymiany towaru. Mankamentem moim zdaniem była zmiana ekspozycji na meblach, ruch był spory co utrudniało taką pracę.

Agnieszka_546

10.05.2009

H&M

Placówka

Nie zgadzam się (15)
Zaraz po wejściu...
Zaraz po wejściu do salonu zauważalny był bałagan. Podłoga brudna. Nikt z obsługi nie zaproponował mi swojej pomocy. Zatowarowanie jak na weekend było marne. Jak już sie zdecydowałam na zakup, przy kasie nie miał mnie kto obsłużyć. Dopiero po interwencji ochrony Pani przyszła i dokonała transakcji. Zero kontaktu z klientem. Jedynym plusem była ochrona.

Agnieszka_546

10.05.2009

KappAhl

Placówka

Nie zgadzam się (23)
Po wejściu do...
Po wejściu do salonu widać było porządek towaru jak również ekspozycji. Zatowarowanie salonu było bardzo dobre. Gdy już sie rozejrzałam, sprzedawca zaoferował mi swoją pomoc. Znał dobrze asortyment, przywitał mnie, był miły i gotów do pomocy. Po dokonaniu wyboru udałam sie do kasy. Byłam przywitana przez kolejnego sprzedawce. Towar został starannie zapakowany. Transakcja była szybka. Jedynym mankamentem była mała ilośc obsługi. Widziałam tylko 2 a salon był spory. Była również promocja która zachęcała klientów.

Agnieszka_546

09.05.2009

Cubus

Placówka

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi