Generalnie jeśli chodzi o obsługę to wszystko ok, Panię są zazwyczaj chętne do udzielenia pomocy, ale raczej dużego zakresu z wiedzy kosmetycznej nie mają. Natomiast jeśli chodzi o ochronę to porażka, zawsze jak wchodzę do rossmanna czuję się jak potencjalny złodziej, szczególnie jak mam plecak na plecach. czuję się często obserwowana przez ochroniarza - nie jest to komfortowe
Do sklepu zgłosiłam się z powodu zwrotu spódnicy. Obsługa widząc mnie ze swoją reklamówką wymieniła znaczące spojrzenia, domyślili się że przychodzę z jakimś problemem. Przy dokonaniu zwrotu sprzedawca (mężczyzna ) zapytał się mnie o powód zwrotu, powiedziałam że spódnica jest za mała. Miałam wrażenie że robię im jakiś ogromny problem ale zwrot trwał mniej niż minutę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.