Dość przyjemne miejsce szczególnie dla kobiet:)Duży wybór produktów zarówno tych z nieco "wyższej pólki", jak i tańszych odpowiedników. Najbardziej popularne firmy kosmetyczne. Oprócz tego w Rossmanie znajdziemy wszelkie batoniki te bardziej zdrowe i mniej, soki, zupki, Przy okazji można upić sobie artykuły na obiad:)Często ciekawe promocje i rabaty na wszelkie kosmetyki. Uważam, że ceny są przyzwoite i w większości adekwatne do jakości. Dodatkowo coraz częściej wraz z paragonem dostajemy informacje, że po zalogowaniu na stronie internetowej otrzymamy zniżke lub weźmiemy udział w konkursie. To również dodatkowy plus, który nie ukrywam przyciąga. Jeżeli chodzi o obsługę nie mam zastrzeżeń, wszystko tak jak powinno być czyli miło, uprzejmie i przede wszystkim sprawnie. Gdy zrobi się długa kolejka zaraz otwierana jest druga kasa.
Zastanawia mnie polityka tej firmy, a raczej podejście do klienta.Kilka dni temu udałam się w poszukiwaniu koszuli damskiej, którą "upatrzyłam' sobie na stronie internetowej Reserved. Pomyślałam, że najpierw ją przymierze, sprawdze jak "leży". Weszłam do sklepu z gotowym zdjęciem tej koszuli w telefonie i szukam jakiejs Pani obsługjącej (troche mi to zajęłio). Salon dość duży, ale żeby znaleźć kogoś do pomocy to nie lada wyzwanie.Gdy już mi się udało, podchodzę do Pani pokazuje zdjęcie w telefonie i mówie, że takiej poszukuję, usłyszałam tylko "nie ma' i pani odeszła.Pani nie potrudziła się nawet sprawdzić w systemie, czy rzeczywiście jej nie ma lub czy znajduje się w jakimś innym bliskim salonie. Nie starają się zadbać o klienta, czy chodźby udać minimalne zainteresowanie. Poczułam się niekomfortow, jakbym to to ja zachowała się nieodpowiednio i przeszkodziła tej Pani w pracy.Do tego salonu już napewno nie pójdę...
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.