Opinia użytkownika: Agnieszka_4101
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: Zastanawia mnie polityka tej firmy, a raczej podejście do klienta.Kilka dni temu udałam się w poszukiwaniu koszuli damskiej, którą "upatrzyłam' sobie na stronie internetowej Reserved. Pomyślałam, że najpierw ją przymierze, sprawdze jak "leży". Weszłam do sklepu z gotowym zdjęciem tej koszuli w telefonie i szukam jakiejs Pani obsługjącej (troche mi to zajęłio). Salon dość duży, ale żeby znaleźć kogoś do pomocy to nie lada wyzwanie.Gdy już mi się udało, podchodzę do Pani pokazuje zdjęcie w telefonie i mówie, że takiej poszukuję, usłyszałam tylko "nie ma' i pani odeszła.Pani nie potrudziła się nawet sprawdzić w systemie, czy rzeczywiście jej nie ma lub czy znajduje się w jakimś innym bliskim salonie. Nie starają się zadbać o klienta, czy chodźby udać minimalne zainteresowanie. Poczułam się niekomfortow, jakbym to to ja zachowała się nieodpowiednio i przeszkodziła tej Pani w pracy.Do tego salonu już napewno nie pójdę...