Opinie użytkownika (4)

Czyste otoczenie stacji,...
Czyste otoczenie stacji, bardzo miła obsługa, dobra ekspozycja towarów. Dość wysokie ceny produktów poza paliwowych, ale Orlen tak ma

Agnieszka_3868

30.11.2014

ORLEN

Placówka

Warszawa, Al. Krakowska 51

Nie zgadzam się (0)
w piątek przed...
w piątek przed godz. 24,00 bankomat banku PKO BP wciągnął mojej mamie kartę do konta wydaną przez PKO BP.. PIN do karty nie został użyty. Klawisze w bankomacie nie działają, informacje na ekranie nie zmieniają się, definitywnie bankomat zawieszony Karta chwilowo nie do odzyskania drogą, która została pobrana. Został wykonany telefon do Kartolii (ja dzwoniłam przy niej bo mama się zdenerwowała) z prośbą po pomoc i poradę co w tej sytuacji zrobić. Wymagało to podania imienia i nazwiska właściciela karty, ponieważ Pani wpisując dane pomyliła jedną literkę, autorytatywnie stwierdziła, ze takiej osobie w Banku PKO PB żadnej karty nie wydano i pewnie pomyliłam banki i powinnam zadzwonić do PeKaO SA. Hmmm Po wyjaśnieniu Pani na infolinii, że jeszcze rozróżniam banki i wiem co mam, udało się do karty przypisać właściciela. Po dłuższych perypetiach karta została zablokowana, trochę wbrew mamie, myślałyśmy, ze jednak jakoś uda się odzyskać tą wciągniętą , ale Pani stwierdziła "że nie ma pewności, ze karta w tym bankomacie jest bezpieczna i trzeba ją zablokować" No jak trzeba to trzeba. Niestety przez cały czas rozmowy Pani była bardzo nieprzyjemna, czułam się jakbym popełniła jakieś przestępstwo, celowo wsadzając tam tą kartę w celu zablokowania bankomatu i jeszcze śmiała zawracać tym faktem Pani głowę po nocy. Fatalne podejście do, w sumie zdenerwowanego zaistniałą sytuacją, klienta. I tak dobrze, ze to ja rozmawiałam, a nie mama, która pewnie poczuła by się winna

Agnieszka_3868

02.07.2014

PKO BP

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
30.03.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękujemy za zamieszczoną opinię. Jest nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Pracownikom Kartolinii zwrócimy uwagę na konieczność zachowania najwyższych standardów w kontaktach z Klientami. Mamy nadzieję, że Pana Mama, niebawem otrzymała z Banku nową kartę. Jednocześnie informujemy, że „PIN” do tej karty, można nadać za pośrednictwem naszego serwisu internetowego iPKO – zakładka: karty -> karty debetowe -> wybieramy kartę -> PIN Pozdrawiamy! PKO Bank Polski
Bardzo miła obsługa,...
Bardzo miła obsługa, ekspedientki kompetentne. Towar zawsze świeży, obniżana cena na końcówce terminu ważności. Bardzo dobra organizacja pracy zarówno na stoiskach jak i przy kasach - szybkie przemieszczenie personelu na stanowisko gdzie jest kolejka. Wada to brak czytników ceny, kasjerki wklepują ceny ręcznie, często z pamięci, albo idą w miejsce ekspozycji, żeby sprawdzić cenę, jak koleżanki na sąsiedniej kasie nie pamiętają, bo towar nie zawsze jest ometkowany, co wydłuża czas oczekiwania przy kasie.

Agnieszka_3868

18.06.2014

PSS Społem

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Przemiła, kontaktowa i...
Przemiła, kontaktowa i uśmiechnięta obsługa. Dobra jakość paliwa w przeciętnej, ale nie najwyższej na rynku cenie. Wadą stacji jest jej powierzchnia i gdzie przykładowo, po zakończeniu transakcji,nie ma możliwości wyjechania spod drugiego dystrybutora dopóki nie wyjedzie klient spod pierwszego powoduje to czasami kolejki i wydłuża czas obsługi.

Agnieszka_3868

18.06.2014

S1

Placówka

Warszawa, Górczewska 50/52

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi