Kiedy przeprowadziłam się do Szczecina bardzo długo szukałam odpowiedniego lekarza ginekologa, który przyjmuje na NFZ. Znalazłam ten gabinet przez internet, kiedy zadzwoniłam aby się zarejestrować okazało się, że trzeba czekać ponad miesiąc. Pomyślałam, że skoro tyle osób korzysta z tego gabinetu to musi coś w tym być, i nie myliłam się! Pani doktor to bardzo sympatyczna kobieta, która naprawdę zna się na swojej pracy i co najważniejsze przykłada się do niej. Przyjęła mnie na NFZ a wizyta wyglądała jak prywatna. Trwała około godziny, kiedy wyszłam z gabinetu myślałam że ludzie mnie zlinczują ale wcale się tym nie przejęłam, gdyż po raz pierwszy ktoś tak dokładnie przyłożył się do moich problemów i mi pomógł. Ahaa no i oczywiście przemiła Pani recepcjonistka, która wprowadza fajną atmosferę:)
Lokal całkiem przyjemny w środku, do tego ładny na zewnątrz, spokojna i przyjemna muzyka do tego ciepły koc:) Lokal "kreowany" na wysoki poziom (np. przestrzegana zasada podawania otwartej karty) i może uważałabym go za takiego gdyby nie kelnerki, które osaczają swoją osobą. Ogólnie bardzo miłe ale wg nich powinnam dokonać wyboru z karty w mniej niż minutę. Nie czekają aż karta zostanie zamknięta, podchodzą bardzo szybko i potrafią tak z trzy razy w bardzo krótkim czasie...nie można spokojnie zjeść bo co chwilę ktoś wychodzi na zewnątrz i patrzy czy już zjedzone. Rozumiem, że klient nie może siedzieć w stercie pustych talerzy ale bez przesady żeby zabierać talerz komuś kto ledwo co skończył jeść... i wcale nie uważam tego za dbanie o klienta, wręcz przeciwnie. Czuję się wtedy jak ktoś, kto powinien szybko zjeść i wyjść...
Jestem bardzo zadowolona z telefonicznej obsługi klienta. Swój problem można rozwiązać błyskawicznie i co najważniejsze - za mały koszt, gdyż płaci się tylko za połączenie ok. 50gr. Konsultanci są bardzo kompetentni, mili i cierpliwi. Nikt nie przekłada naszej sprawy na później, wszystko jest rozwiązywane natychmiastowo i nie odczuwa się, że ktoś pracuje tam za karę.
Jestem zadowolona z szybkości internetu i ceny, jednakże jakość i szybkość obsługi klienta jest dramatyczna i przysłania wszystkie plusy...Bardzo ciężko jest dodzwonić się do konsultanta, a gdy już się to uda - potrzeba minimum 20zł na koncie by załatwić sprawę do końca, gdyż koszt rozmowy za minutę wynosi około 1,20zł. Pomijając już fakt o przełączaniu w trakcie rozmowy (przynajmniej trzykrotnym). No i ostatnia kwestia- na odpowiedź mailową czeka się prawie miesiąc...koszmar!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.