Wnętrze restauracji wykonana jest w stylu industrialnym. Przestronne wnętrze oraz ciekawy wystrój doskonale sprzyjają klimatowi restauracji. Gdy weszłam do środka nikt z obsługi nie nawiązał ze mną kontaktu choćby wzrokowego. Zajęłam miejsce przy stoliku, po dłuższej chwili kelner przyniósł mi kartę. Wybrałam pierś kurczaka ze szpinakiem i ryżem z dodatkiem grillowanych warzyw i zupę dnia. Kelner nie okazywał zbytniego zainteresowania. Wydawał się być zabiegany, na zupę czekałam dość długo, określiłabym, że zdecydowanie za długo. Okazało się, że zupa na którą tak długo czekałam, nie wynagrodziła mi smakiem oczekiwania. Była mdła i zupełnie bez smaku. Drugie danie tak samo bez smaku. Danie bez wyrazu, kompletnie nie przyprawione. Jedynym pozytywnym aspektem zamówienia była herbata, która była bardzo smaczna. Kelner nie zapytał czy smakowało. Nie był kompletnie zaangażowany w rozmowę. Nie przejął inicjatywy, nie polecił żadnego dania. Zachowywał się jakby pracował za karę. Wizytę zaliczam do nieudanych. Stracony czas i pieniądze. Zdecydowanie odradzam to miejsce. W restauracji Szpularnia byłam kilkakrotnie, za pierwszym razem restauracja zrobiła na mnie pozytywne wrażenie, gdyż obsługiwała nas przesympatyczna Pani kelnerka, która nam poleciła zupę gulaszową, która była bardzo smaczna, natomiast kolejne wizyty nie były już tak miłe...A wręcz przeciwnie. Obojętność personelu i brak profesjonalizmu odstrasza klientów.
Udałam się do sklepu 4F w poszukiwaniu spodni do fitnessu. Wchodząc do sklepu zostałam miło przywitana przez Panią ekspedientkę. Zaczęłam się rozglądać i szukać spodni, w tym momencie podeszła do mnie Pani ekspedientka i zapytała czy może mi w czymś pomóc. Powiedziałam, więc, że poszukuje spodni do fitnessu i Pani Kasia zaczęła zadawać mi pytania, czy spodnie mają być krótkie czy długie, jaki kolor preferuje, jaki rozmiar, etc. Zaprezentowała mi 3 modele spodni, opowiedziała mi o nich, z jakiego materiału są wykonane, powiedziała, że są idealne do fitnessu i idealnie się noszą, następnie zaprosiła mnie do przymierzalni. Gdy przymierzałam spodnie Pani Kasia zapytała czy wszystko jest w porządku i czy spodnie dobrze leżą i czy nie trzeba wymienić na inny rozmiar. Po wyjściu z przymierzalni Pani Kasia zaproponowała mi koszulkę do spodni w identycznym kolorze i również opowiedziała mi o zaletach koszulki. Zdecydowałam się na obie rzeczy spodnie były rewelacyjnie wygodne, nigdy nie miałam tak wygodnego ubrania na sobie. Następnie podeszłam do kasy aby zapłacić, Pani Kasia pogratulowała mi wyboru i powiedziała, że ubrania będą się dobrze nosić. Jestem zachwycona obsługą i ubraniami. Rewelacja. Wszystkim gorąco polecam.
Mała przytulna kawiarenka. Gdy weszłam do kawiarni nikogo nie było. Wnętrze przytulne i klimatyczne. Od progu zostałyśmy miło przywitane przez kelnerkę, która przyniosła karty do stolika. Duży wybór kaw, herbat i deserów, że nie mogłam się zdecydować, aż w końcu poprosiłam Panią kelnerkę o pomoc w wyborze. Pani poleciła mi deser truskawkowy i pyszną aromatyczną herbatę. Deser był na prawdę przepyszny, a herbata niezwykle smaczna. Pani kelnerka była bardzo miła, ciepła i serdeczna. Zamówienie było zrealizowane bardzo szybko. Cały pobyt w kawiarni oceniam bardzo wysoko. Było niezwykle miło i smacznie.
W media expert poszukiwałam golarki elektrycznej. Wybór był dość duży i nie mogłam się zdecydować, więc poprosiłam fachowca o pomoc. Pan sprzedawca pomógł mi wybrać doskonałej jakości produkt. Opowiedział mi wszystko na temat działania oraz przeznaczenia. Uzyskałam od sprzedawcy wszystkie informacje na temat użytkowania i konserwacji. Sprzedawca był bardzo pomocny oraz bardzo zaangażowany. Golarka była na prezent więc bardzo zależało mi na sprzęcie dobrej jakości. Jestem bardzo zadowolona z zakupów oraz z fachowej porady sprzedawcy. Prezent okazał się strzałem w dziesiątkę. Wszystkim polecam zakupy w tym sklepie. Duży wybór artykułów oraz fachowa pomoc ekspertów w jednym.
Pani kasjerka u której kupowałam bilety była bardzo sympatyczna, zapytałam czy poleca wybrany przeze mnie film, odpowiedziała, że bardzo, gdyż była na nim i może z czystym sumieniem polecić. Poza tym cały czas się uśmiechała, była kulturalna i bardzo miła. Życzyła miłego seansu i zaprosiła ponownie do kina. Obsługa w barze również była sympatyczna i kompetentna. Sala kinowa była czysta, film zaczął się o czasie. Obsługa kina to bardzo mili i zaangażowani pracownicy. Wszystkim polecam to kino.
W kawiarni panował mały ruch, 2 kelnerki, 3 klientów. Kilka nieposprzątanych stolików. Kelnerki były zajęte rozmową ze sobą. Gdy weszliśmy do kawiarni nikt nas nie przywitał. Na zamówienie też dość długo czekaliśmy, choć kawa była bardzo smaczna. Personel nie był zbyt zaangażowany w obsługę klientów. Wnętrze kawiarni dość przyjemne, w tle leciała fajna muzyka. Ogólne wrażenie oceniam na 3 z plusem. Raczej tam nie wrócę, chyba, że po kawę na wynos.
Po wejściu do sklepu zostałam przywitana przez personel salonu. Wszyscy pracownicy aktywnie pracowali, obsługiwali klientów, bądź porządkowali obuwie. Pani ekspedientka zaoferowała swoją pomoc z uśmiechem na twarzy. Była bardzo pomocna, gdyż mierzyłam dość dużo butów. Pani mi doradzała i rozwiewała wszystkie wątpliwości. Oczywiście zakupiłam obuwie. Buty okazały się bardzo wygodne, skórzane, wszystko wskazuje na to, że będą się dobrze nosić. Ponad to w salonie panował porządek, buty były czyste, schludnie ułożone. W salonie panowała bardzo miła atmosfera.
Postanowiłam zmienić swój dotychczasowy bank i chciałam się rozejrzeć jaka jest oferta na rynku. Jako pierwszą instytucję wybrałam bank Citi Handlowy. Wchodząc do placówki wszyscy mnie bardzo miło i serdecznie przywitali, wstając z miejsca. Czułam się bardzo ważnym przyszłym klientem. Zaproponowano mi coś do picia i poproszono mnie abym zajęła wygodne miejsce siedzące. W kolejce nie czekałam ani sekundy. Było wystarczająco dużo doradców, aby nie czekać w kolejce. To rzadkość w bankach, bo przeważnie 1 stanowisko jest otwarte i się czeka w kolejkach wieki. Także byłam pod wielki wrażeniem. Pani, która mnie obsługiwała była bardzo kompetentna, na początku rozmowy zbadała moje potrzeby, a następnie prezentowała ofertę, dodatkowo dowiedziałam się dużo ciekawych rzeczy odnośnie usług dodatkowych. Dostałam czarno na białym wykaz wszystkich kosztów. Pani doradca wszystko mi wyjaśniła. Była bardzo zaangażowana w rozmowę. Jestem zadowolona z obsługi i atmosfery panującej w banku. Wszystkim serdecznie polecam bank.
Dziękujemy za zamieszczenie opinii na temat naszego oddziału w Warszawie. W codziennej pracy dokładamy starań, aby oferować usługi najwyższej jakości. Dlatego jest nam ogromnie miło, że nasze starania spotkały się z Pani uznaniem. Mamy nadzieję, że te doświadczenia zachęcą Panią do podjęcia decyzji o dołączeniu do grona naszych Klientów. Pozdrawiamy serdecznie, Biuro ds. Komunikacji Elektronicznej z Klientem
Poniedziałkowy wieczór, w...
Poniedziałkowy wieczór, w sklepie było 5 klientów. Do sklepu weszłam z zamiarem zakupu sukienki. Rozglądając się po sklepie podeszła do mnie miła ekspedientka z zapytaniem czy może mi w czymś pomóc. Bardzo mnie zaskoczyło to pytanie ponieważ to niecodziennie aby personel w centrum handlowym zadawał takie pytania, bynajmniej mi się to nie zdarzyło, a zakupy robię bardzo często. Pani ekspedientka była bardzo miła i na prawdę mi pomogła w wyborze, doradziła kolor, styl, wybrała dla mnie sukienkę, która pasowała na mnie jak ulał i oczywiście była niedroga. W sklepie panowała miła atmosfera, wyrafinowany zapach i świetna muzyka przyciąga jak magnes. Sklep oceniam bardzo wysoko. Zakupy w nim to czysta przyjemność, a zaangażowany personel to skarb.
Punkt T-mobile. Konsultant nie był zainteresowany rozmową. Wypytywałam go o internet mobilny, lecz nie był zaangażowany w rozmowę. Niestety konsultant nie sprawdził zasięgu w mojej miejscowości i tym samym nie mogłam zakupić sprzętu. Dodatkowo sprawiał wrażenie nie zainteresowanego podpisaniem umowy. Konsultant nie znał dokładnego czasu trwania umowy i podał mi błędne informacje. Szkoda, ponieważ zależało mi na podpisaniu umowy. Niestety mało kompetentny personel potrafi zniechęcić nawet zdesperowanego brakiem internetu klienta.
Miłe przywitanie na początek i to tyle miłych wrażeń w tym lokalu. Na kartę menu czekałam ok 10 min, gdyż pani kelnerka była zajęta rozmową ze swoją koleżanką o fryzurze swojej siostry. Po złożeniu zamówienie równie długo czekałam na sok i sałatkę. Sok ze świeżych pomarańczy, tylko nazwa się zgadzała, gdyż sok był zepsuty i nie nadawał się do picia. Po złożeniu reklamacji Pani kelnerka powiedziała, że nikt wcześniej nie zgłaszał wątpliwości. Ale widocznie nikt wcześniej go nie spożywał. Pani kelnerka zabrała sok, lecz nie zaproponowała nic w zamian. Sałatka również bez rewelacji. Z przykrością muszę stwierdzić, że panowała nieprzyjemna atmosfera. Podłoga i stoliki były brudne.Długie oczekiwanie na dania. Z przykrością muszę stwierdzić, lecz wizytę zaliczam do nieudanych. Brak inicjatywy i zaangażowania ze strony personelu.
Po wejściu do sklepu ekspedientki przywitały się ze mną i jedna z Pań podeszła do mnie w celu zaoferowania pomocy. Oczywiście z pomocy skorzystałam, gdyż szukałam czegoś wyjątkowego. Pani ekspedientka zadawała dużo pytań otwartych w celu uzyskania jak najwięcej informacji. Proponowała różne modele biustonoszy, po czym zaprowadziła mnie do przymierzalni. Niestety biustonosz nie pasował i Pani zaproponowała inny, lecz też niestety nietrafiony. Po opuszczeniu przymierzalni ekspedientka zaproponowała wizytę po dostawie towaru, wtedy na pewno coś dla siebie wybiorę. Atmosfera w sklepie była miła, wszystkie Panie sympatyczne, wszystkim klientom oferowały swoją pomoc. Dodatkiem to całości była muzyka, która umilała zakupy i czas spędzony w sklepie. W sklepie panował przyjemny zapach, wszystkie produkty były starannie poukładane i wszystko było na swoim miejscu.
Po wejściu do salonu zostałam przywitana ciepłym uśmiechem. Od razu zaproponowano mi pomoc, jak najbardziej z niej skorzystałam. Chciałam zakupić kolczyki. Powiedziałam mniej więcej czego szukam i Pani pokazała mi kilka pozycji. Pomogła w wyborze, odpowiadając na wszystkie pytania. Pytania dotyczyły wytrzymałości kolczyków, jak również gwarancji. Oczywiście Pani mnie namówiła na przymiarkę, po czym zdecydowałam o zakupie kolczyków. Pani była bardzo sympatyczna i pomocna.
Niedzielne popołudnie. Niezbyt duży ruch. Fantastyczna atmosfera. Sympatyczne powitanie na początek przez całą obsługę. Stolik usytuowany w kąciku. Przytulnie i intymnie zarazem. Pan kelner podając menu zaproponował nowe dania w menu...znał wszystkie pozycje. Zaproponował pyszną pastę ze szpinakiem. Rewelacyjne danie rozpływało się w ustach. Kelner oczywiście zapytał po jakiś czasie czy wszystko smakuje i czy wszystko w porządku. Obsługę oceniam na 5. Bardzo sprawnie i przesympatycznie. Pełen profesjonalizm. Kelner okazywał zainteresowanie, był bardzo zaangażowany i pomocny. Zawsze uśmiechnięty. Kunszt kelnerski.
Restauracja Banja Luka jest restauracją bałkańską na styl karczmy. Odwiedzam to miejsce dość często, gdyż uwielbiam serwowaną przez restaurację zupę rybną. Piątkowy wieczór, bardzo duży ruch, jak zawsze zresztą. Obsługiwała nas Pani kelnerka, była bardzo miła. Po wejściu serdecznie nas przywitała, zaproponowała stolik. Lecz niestety nie zaproponowała nic do picia, czy cokolwiek innego. Po prostu przyjęła zamówienie mechanicznie. Czas oczekiwanie był bardzo długi. Oczywiście z racji dużego ruchu. Zupa była jak zawsze przepyszna, smaczna z nutką ostrej papryki. Drugie danie było mięsne, ogromny szaszłyk również był wyborny. Jedzenie oceniam na bardzo dobre. Lecz obsługa była zbyt mechaniczna, brak sprzedaży sugerowanej, brak inicjatywy ze strony kelnerki. Nie była zbyt zainteresowana, czy dania smakują, czy wszystko jest w porządku. Jej obojętność była nieprofesjonalna.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.