Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.
Wczoraj poszłam do sklepu zareklamować obuwie. kupione w sklepie CCC. Weszłam do sklepu i od razu udałam się do kasy. Pani stojąca za ladą za bardzo się nie zainteresowała moją osobą dopiero po chwili przywitała się i zapytała słucham!!!Naświetliłam Pani całą sytuacje a z tego co jest mi wiadomo była to Pani kierownik zmiany, że reklamuje te buty 3 raz i nie chce aby mi je naprawiano tylko życzę sobie zwrot gotówki. Pani słowem nie odpowiedziała na to co ja zasugerowałam tylko wprowadziła moje dane do komputera dała do podpisu dokumenty i odpowiedziała ze czas realizacji reklamacji to 2 tygodnie.Szczerze wyszłam ze sklepu z niesmakiem i nie doinformowaniem.
Będąc w domu siostra poprosiła mnie o pomoc przy wizycie w banku i założeniu lokaty bardzo chętnie to zrobiłam pracuje w banku więc wiedza związana z tą dziedziną nie jest mi obca. Wchodząc do oddziału nikt sie nami nie zainteresował mimo że była to sobota i nikogo oprócz nas w oddziale. Po jakieś chwili zapytałam czy może nas ktoś obsłużyć ponieważ przyszłyśmy założyć depozyt. Pani poprosiła nas o siebie. Poprosiłam o przedsawienie oferty pani pokazała ulotke i nie przepraszając odeszłą od stanowiska było to dla mnie nie smaczne i nie zrozumiałe co sie z nią stało i kiedy wróci po jakmś czasie wrócił. Generalnie dobrze ,że wiedziałyśmy czego chcemy to łatwo było nam coś założyć w innym przypadku pewnie zabrałabym swoje pieniądze i napewno zmieniła bank co sugerowałam właścicielce mojej siostrze
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.