Opinie użytkownika (5)

Wykładzinę wymieniałam ponad...
Wykładzinę wymieniałam ponad rok temu, ale zapamiętałam tą sieć pozytywnie ze względu na obsługę. Byłam w dwóch sklepach i w obydwóch obsługa była komunikatywna i pomocna. Panowie z obsługi podeszli do mnie pierwsi- nie trzeba było ich szukać miedzy półkami, co zdarza się w tego typu sklepach dość często. Spytali czego potrzebuję, pomogli w wyborze. Cały czas byli uśmiechnięci i pomocni. Dostałam korzystny rabat, szybko ustaliłam sprawy związane z transportem. Zakupy były naprawdę przyjemne.

Agnieszka_2314

02.03.2011

KOMFORT

Placówka

Kraków, Zakopiańska 62

Nie zgadzam się (6)
Dobre miejsce dla...
Dobre miejsce dla kogoś, kto ma ochotę zrobić przerwę na kawę podczas zakupów, spaceru, załatwiania spraw na mieście lub pogawędzić ze znajomym (nie gra tam głośna muzyka). Niewątpliwym plusem Kamy są przystępne (jak na centrum Krakowa), ceny, dobra kawa i pyszne ciacha. Osobiście najbardziej lubię Capuccino (lekka, dobrze ubita pianka), do którego dostaniemy jeszcze dwa małe ciasteczka firmowe. Do kawy możemy zamówić tradycyjną wuzetkę, kremówkę lub babeczkę (z kremem za 1,5 zł lub z owocami). Na bardziej łakomych czekają torty oraz desery lodowe (sześć różnych zestawów). Kawiarnia jest samoobsługowa. Panie obsługują sprawnie, co jest istotne w weekendy, kiedy w Kamie pojawia się sporo osób. Generalnie personel dba o czystość, choć przyznam, że parę razy zdarzyło mi się zastać na stoliku nieuprzątnięte naczynia. Kawiarnia ma trzy sale. W pierwszych dwóch są okrągłe stoliki oraz miejsca do siedzenia przy ścianie, na stołkach barowych. W trzecim pomieszczeniu znajdują się podłużne stoliki, trochę podobne do tych w fast- foodach. Osobiście nie podoba mi się to rozwiązanie. Kawiarnia to kawiarnia, a nie Mc Donald’s. Poważnym minusem jest płatna toaleta.

Agnieszka_2314

02.03.2011

Kama

Placówka

Kraków, Szewska

Nie zgadzam się (7)
Obsługa. Panie i...
Obsługa. Panie i panowie w sekretariacie są kompetentni, obsługują sprawnie, znają ofertę, udzielają konkretnych odpowiedzi; zostałam poinformowana o pakiecie gratisowym, otrzymałam kartę rabatową na podręczniki; dużym ułatwieniem jest sekretariat online (login i hasło dostajemy przy zapisie), gdzie można sprawdzić wyniki testów, oceny z prac pisemnych, zapisać się na zajęcia dodatkowe Kursy. Wybór języków jest spory: angielski, niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, rosyjski, szwedzki, norweski, holenderski. Mnie interesował kurs włoskiego dla średniozaawansowanych, dostałam do wyboru kursy we wtorek i czwartek lub poniedziałek i piątek (16.20 lub 18 po 2 lekcje) lub sobotni (rano, 4 lekcje)- było więc z czego wybierać. Lektorzy. Miałam zajęcia z dwoma lektorkami: polką i włoszką. Obie panie bardzo sympatyczne, mają ciekawe pomysły na prowadzenie zajęć, tłumaczą klarownie, pytają, czy rozumiemy temat, w razie potrzeby robią powtórki. Zależało mi na solidnym powtórzeniu i nauczeniu się gramatyki oraz poszerzeniu słownictwa. Po pierwszym semestrze czuję się zadowolona i nauczona. Zamierzam kontynuować. Ceny i zniżki. Kurs standardowy kosztuje 699 zł/ semestr, można płacić w dwóch lub trzech ratach, ale wtedy wychodzi drożej (odpowiednio 728 i 749 zł). Osoby niestudiujące, rozpoczynające naukę w Lingualand niestety nie mogą liczyć na żadne zniżki. Rabat otrzymają osoby kontynuujące naukę po 1 roku (dwa semestry), opłacające z góry kurs roczny, uczą się w szkole drugiego języka. Ja po zapisaniu się na włoski i angielski dostałam zniżkę 50 zł, czyli dość niewiele. Wyposażenie. Szkoła wynajmuje pomieszczenia od liceum społecznego. Wyposażenie sal jest proste: ławki, krzesła i tablica. Brakuje zajęć z komputerem, szkoła nie dysponuje chyba wystarczającą ilością sprzętu: raz jedna nasza lektorka nie „załapała się” na rzutnik i filmik oglądaliśmy na jej laptopie (10 cali). Zajęcia dodatkowe. Niestety zajęć na moim poziomie (włoski, W2) było mało- tylko gramatyczne, raz na 2 tygodnie. Szkoda.

Agnieszka_2314

02.03.2011

Lingualand

Placówka

Kraków, Karmelicka

Nie zgadzam się (9)
BONPRIX- sklep wysyłkowy...
BONPRIX- sklep wysyłkowy z odzieżą. Korzystam z usług Bonprix od dwóch lat i jestem bardzo zadowolona. Po pierwsze: duży wybór ciekawych fasonów i kolorów, innych niż w tradycyjnych sklepach. Po drugie: rozmiarówka od 36 nawet do 58- każdy znajdzie dla siebie fajnego ciucha. Po trzecie: dobry stosunek ceny do jakości. Podam przykład: moje dżinsy zazwyczaj szybko przecierają się na udach- spodnie kupione w Bonprix za 90 zł noszę dwa sezony i są w bardzo dobrym stanie. Zamówienia można dokonać na trzy sposoby: przez Internet, telefonicznie lub wysyłając formularz zamówienia tradycyjną pocztą. Strona internetowa jest czytelna, funkcjonalna, zawiera zdjęcia dzięki którym można lepiej przyjrzeć się ubraniom. Maksymalny czas dostawy to 4 tygodnie, jednak paczka zazwyczaj przychodzi wcześniej (po ok. 2 tygodniach). Za towar płacimy kurierowi przy odbiorze. Nigdy nie zdarzyło mi się dostać ubrań uszkodzonych lub innych niż zamówiłam. Z dokonaniem zwrotu nie ma problemu jeżeli tylko postąpi się zgodnie z instrukcją. Pieniądze zwracane są w ciągu podanego okresu czasu. Wady: sklep sprzedaje przede wszystkim odzież damską, ubrania dla dzieci i mężczyzn to raczej margines oferty; trochę zawyżona rozmiarówka (zazwyczaj kupuję rozmiar mniejszy), rozmiar wymierzony na podstawie załączonej tabeli był dwa rozmiary większy niż mój; dokonując zwrotu paczkę musimy wysłać na własny koszt. Niektóre zdjęcia nie oddają dobrze wyglądu produktu

Agnieszka_2314

23.02.2011

bonprix.pl

Placówka

Nie zgadzam się (7)
Wchodząc od razu...
Wchodząc od razu czujemy, że jesteśmy w sklepie z prawdziwą kawą. Pachnie przepięknie. Wybór kaw jest rzeczywiście imponujący: jasno i ciemno palone, ziarniste, mielone, mieszanki kawowe, kawy smakowe, kawy bezkofeinowe. Ceny od 6 do ok.80 zł za 100 g. Oprócz tego w sklepie kupimy różne akcesoria i gadżety: filiżanki, dzbanuszki, łyżeczki, tygielki, pojemniki na kawę, zestawy upominkowe. Wystrój sklepu jest miły dla oka: przeważają ciepłe brązy, dekorację stanowią przedmioty związane z kawą- młynki, filiżanki, zdjęcia itp. Wszystko tworzy harmonijną całość, żadnej tandety czy pstrokacizny. Najbardziej podobał mi się pan sprzedający. Komunikatywny, przyjazny, pomocny, od razu zaczyna rozmowę z klientem. Pomógł mi dokonać wyboru (szukałam prezentów dla rodziny). Widać, że zna się na rzeczy, a kawa to dla niego nie tylko praca, ale też pasja. Brawo! Byłam bardzo zadowolona z obsługi, a rodzina z prezentów. W tym samym miejscu znajduje się też pijalnia kawy. Ciekawi smaku prawdziwej kawy mogą przysiąść w klimatycznej kawiarni.

Agnieszka_2314

23.02.2011

Pożegnanie z Afryką

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (5)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi