Opinie użytkownika (7)

W dniu 28.05.2012...
W dniu 28.05.2012 w godzinach popołudniowych przebywałam w sklepie Bricomarche w celu zakupienia wieszaka i żyrandola. Po wejściu udałam się na stoisko oświetleniowe. Po chwilowym rozejrzeniu się w asortymencie dokonałam wyboru żyrandola i poprosiłam panią obsługującą to stoisko o zdjęcie lampy i zaprezentowanie jej wraz z żarówką (chciałam zobaczyć jak rozchodzi się światło). Pani od razu oznajmiła mi, ze nie zdejmie mi żyrandola a o podłączeniu nie ma mowy. Powiedziałam, że daję jej czas na to idąc w inna część sklepu i jeszcze raz poprosiłam o zdjęcie żyrandola i podłączenie. Po czym udałam się w stronę miejsca gdzie były ustawione wieszaki. Poprosiłam pana z obsługi o zdjęcie i podanie mi produktu (wieszak był zastawiony innymi towarami i dostęp był bardzo utrudniony). Oczywiście pan pozwolił sobie na sarkastyczne i kąśliwe uwagi na temat kobiet, gdy poprosiłam o zdjęcie dwóch dostępnych wieszaków – chciałam obejrzeć. W końcu w wyniku mojego zdecydowania otrzymałam dwa wieszaki, jeden z nich kupiłam. Przekazałam panu, że już miałam problemy w tym sklepie i poprosiłam, by on nie stwarzał kolejnych problemów. W końcu w wyniku mojego zdecydowania otrzymałam dwa wieszaki, jeden z nich kupiłam. Wróciłam do działu oświetleniowego, gdzie żyrandol był zdjęty, ale nie podłączony. Pani z obsługi wytłumaczyła, że nie ma w tej chwili pracownika, który ma uprawnienia do podłączenia. Poprosiłam o rozmowę z kierownikiem sklepu. Po chwili przyszedł pan, który podawał mi wieszak. Jakże wielkie było moje zdziwienie, że ta osoba piastuje stanowisko kierownicze. Pan kierownik absolutnie nie ma pojęcia o elementarnych zasadach dobrego wychowania, nie stosuje się do przyjętych standardów obsługi klienta a kierownikiem jest tylko z nazwy. To jest prawdopodobnie jakaś pomyłka rekrutacyjna, nie ten człowiek na tym stanowisku. Kiedy miałam pierwszy kontakt z tym panem nie byłam świadoma, że to jest kierownik, wspomniałam o problemie jakiego doświadczyłam w sklepie jednak nie było żadnej reakcji z jego strony. Kierownik powinien zainteresować się w czym jest problem i zadziałać, by go zniwelować. Podczas całej rozmowy ze mną pan kierownik zachowywał się lekceważąco i wciąż powtarzał, że on nie widzi tu swojej winy. Od czasu do czasu bywam w tym sklepie (tylko z uwagi, że nie ma w Kołobrzegu konkurencji) i często spotykam tam znudzoną, zmarnowaną i nieżyczliwą obsługę. Wczorajsza sytuacja pokazała, że personel tego sklepu jest niekompetentny, nieprofesjonalny i źle zorganizowany ( w szczególności pan kierownik) i warto by było poddać to ocenie i zweryfikować.

Agnieszka_114

29.05.2012

Bricomarche

Placówka

Kołobrzeg, Jasna 25a

Nie zgadzam się (2)
Zadbany i czysty...
Zadbany i czysty sklep w odróżnieniu do innych podobnych sieciowych sklepów. Miła obsługa, szybka reakcja personelu na kolejki przy kasach. Stoisko alkoholowe - pracownik dochadzący w razie potrzeby - utrudnienie dla klientów, niekiedy byłam śwuadkiem sprzeczek i pretensji klientów.

Agnieszka_114

06.07.2009

Biedronka

Placówka

Chełmek, Krakowska 143

Nie zgadzam się (26)
Obserwacja dotyczy sklepu...
Obserwacja dotyczy sklepu obuwniczego Quazi w Galerii Forum. Sklep schludny, towar ładnie wyeksponowany. Panie z obsługi uprzejme i miłe, służyły pomocą z uśmiechem na twarzy. Duży asortyment towaru. Jedyne co mnie zastanowiło, to grobowa cisza panująca w sklepie, żadnej muzyki w tle. Byłoby miło robić zakupy w "towarzystwie" cichego podkładu muzycznego.

Agnieszka_114

14.02.2009

Quazi

Placówka

Koszalin, Paderewskiego 1

Nie zgadzam się (32)
Pierwsze wrażenie po...
Pierwsze wrażenie po wejściu do sklepu to niezwykle przyjazna atmosfera, to prawdopodobnie zasługa wystroju, zabawek. Towar był starannie poukładany. Wyraźnie zaznaczone nowe kolekcje oraz przeceny. Obsługa bardzo miła. W kasie mimo kolejki, obsługa odbywała się sprawnie.

Agnieszka_114

06.02.2009

Smyk

Placówka

Koszalin, Paderewskiego 1

Nie zgadzam się (18)
Zamierzałam kupić pończochy...
Zamierzałam kupić pończochy samonośne. Po wejściu do sklepu zostałam przywitana z uśmiechem. Pani od razu zapytała jak może mi pomóc. Poprosiłam o odpowiedni rozmiar i kolor. Pani pokazała mi dodatkowo nowości Gatty. Produkty otrzymałam dobrze zapakowane w firmowe torebki.

Agnieszka_114

02.02.2009

Gatta

Placówka

Kołobrzeg, Dubois 16b

Nie zgadzam się (22)
Mnóstwo towaru, sensownie...
Mnóstwo towaru, sensownie i starannie poukładany. Obsługa miła, choć niekiedy mocno zajęta sobą. Ogólna atmosfera przyjazna. Chciałam kupić ciekawy top na wieczór. Poprosiłam o pomoc obsługę. Pani była miła, wykazywała chcęć pomocy. Zaproponowała mi parę modeli. Nic nie kupiłam, ale mimo tego miło spędziłam czas w tym sklepie.

Agnieszka_114

02.02.2009

Tally Weijl

Placówka

Kołobrzeg, Plac Ratuszowy 5a 1

Nie zgadzam się (29)
Powodem mojej wizyty...
Powodem mojej wizyty w placówce banku było ogólne niezadowolenie z posiadania konta w tymże banku, a konsekwecnją miała być rezygnacja z usług. Pracownik banku wnikliwie dopytywał się powodów mojej decyzji, rozmowa była bardzo miła i zarazem konkretna. Zaoferowano mi zmianę konta na konto, które spełnia moje oczekiwania. Nie odczułam żadnych nacisków ze strony pracownika banku, to była przyjemna konwersacja, wynikiem której pozostałam klientem tego banku. Moja ocena to +5 - przyjemna rozmowa, ciekawa propozycja

Agnieszka_114

22.10.2008

Credit Agricole

Placówka

Kołobrzeg, Armii Krajowej 15b 11

Nie zgadzam się (17)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi