W dniu wczorajszym udałam się do sklepu Deichmann w celu zakupienia butów dla syna. W sklepie panował porządek. Długo musiałam szukać jakiegoś pracownika by mi pomógł. Ale kiedy już znalazłam byłam zadowolona. Panie miłe, uprzejme. Nie traktują klienta jak wroga a jak człowieka. Bardzo cenię sobie taką postawę.
Bardzo miła, kompetentna i fachowa obsługa.
W środku jednak zawsze brudno, jakby bank oszczędzał na sprzątaniu. Ilekroć tam jestem, zawsze stoję w kolejce.
Pani w kasie robi co może, ale niestety brak drugiego kasjera wiąże się z długim czasem oczekiwania do kasy. Co negatywnie wpływa na moją ocenę tego banku! Zaznaczam, iż pracownicy oddziału są zawsze mili i uśmiechnięci. Pani w kasie zawsze wstaje kiedy podchodzę do kasy lub odchodzę.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Jestem pozytywnie zaskoczona...
Jestem pozytywnie zaskoczona poziomem obsługi w tym sklepie. Salonik zawsze czysty. Przede wszystkim zawsze otwarty. Podoba mi się, że mogę wejść do środka z lodem lub z psem. Nikt na mnie nie krzyczy i zawsze mi Panie pomogą. Bardzo podoba mi się fakt, iż raz w tygodniu (zazwyczaj w poniedziałek) panie proponują mi jakiś produkt. Kiedy grzecznie odmawiam, Panie następnego dnia już mi go nie proponują. Super! Jest to mój ulubiony sklep w okolicy.
Brakuje w nim tylko zwykłych rzeczy takich jak : mydło, pasta do zębów czy proszek do prania. Przyznam, że dostępność tych produktów ułatwiłaby mi codzienne życie.
Polecam ten Salonik wszystkim zainteresowanym.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.