Sklep internetowy zbudowany prosto, ale profesjonalnie. Czytelna strona, bezproblemowe zamówienie. Bardzo profesjonalna obsługa poprzez e-mail. Zwroty obsługiwane bezproblemowo. Sklep zwrócił zarowno koszty poniesionego, a zwaracanego towaru, jak i koszty wysyłki, co zdarza się rzadko. Jakość towarów przewyższa ich cenę. Polecam serdecznie
12.04.2010 roku kupiłam Przewodnik z atlasem po Rzymie wydawnictwa Global PWN, na tymże przewodniku znajduje się duża pomarańczowa naklejka z informacją o 14 dniach ubezpieczenia gratis w Link4, a w środku zakładka ze szczegółami promocji (14-dniowe ubezpieczenie warte 60 zł, przy zakupie przewodnika - konieczne posiadanie rachunku) oraz kontaktem do link 4 (telefon i strona www). Zachęcona taką promocją, przed zbliżajacym się wyjazdem, chciałam z niej skorzystać. Zadzwoniłam do Link4, przedstawiłam sprawę i ze zdziwieniem usłyszałam informację, że ta oferta jest już nieaktualna. Przyjrzałam się ponownie wszystkim informacjom w zakładce przewodnika, weszłam na stronę (bezpośredni link nie był juz aktywny, ale w archiwum Link 4 można odnaleźć informację o tej akcji) w poszukiwaniu jakiejkolwiek informacji dot. okresu trwania promocji, a ponieważ takiej nie znalazłam, ponownie zwróciłam się do Link 4 przedstawiając swoje argumenty. Niestety zdanie w tej sprawie Link 4 nie zmieniło się. Poczułam się oszukana zarówno jako klientka przewodnika, do którego zakupu skłoniła mnie nieistaniejąca jak się okazało promocja, jak i potencjalna klientka firmy ubezpieczeniowej, która nie była zainteresowana przedstawieniem mi swojej oferty.
Robie remont mieszkania. Zdecydowalismy się na wszelkie zakupy budowlane w Leroy Merlin, ze wzgledu na ciekawy program lojalnościowy DOM, aktualną promocję dot. transportu gratis oraz dostępności sklepów blisko naszego miejsca zamieszkania. Ostatnio zaobserwowałam 2 dodatkowe pozytyne sytuacje. W sklepie Skorosze bardzo dużej, przestronnej hali, zarezerwowałam sobie tapety, które czekały na mój odbiór, a przy kasie znikoma wręcz liczba osób. W Arkadii są tłumy i dostęp do specjalistów oraz szybkie zakupy graniczą z cudem, ale za to mile zaskoczona byłam, kiedy zgłosiłam, że w transporcie nie dojechała 1 rzecz i została mi ona wydana bezpłatnie. POLECAM
Kupowałam bluzkę o wartości 59,90,co do której nie byłam do końca przekonana.Przy kasie dowiedziałam się,że mogę ja zwrócić do 30 dni od daty zakupu i to w każdym sklepie ZARA. Bardzo miła niespodzianka. A bluzke i tak zatrzymałam:)
Zamówiłam elektryczną maszynkę do mielenia w sklepie internetowym elektro.pl. Przez cały proces sprzedaży miałam stały kontakt ze sklepem poprzez bieżące informacje przesyłane mi z maila: sklep@electro.pl, co dawało mi poczucie bezpieczeństwa przeprowadzanej transakcji i wiarygodności Dostawcy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.