Pomimo dzisiejszej aury, która nie sprzyja dostawcom, ani kierowcom, Pan był bardzo miły. Ponieważ szukałam długo drobnych, żeby mu dać porządny napiwek, mój tata zaproponował żeby Pan wszedł, chyba często tego nie słyszał bo bardzo się zmieszał i pomimo że widział iż mamy remont, stwierdził że nie będzie brudził podłogi :)
Pani przy kasie była wyjątkowo miła i pomimo wielkiej kolejki, szło to bardzo sprawnie w przeciwieństwie do innych kas. Gdy to Pani powiedziałam, bardzo się zdziwiła - oczywiście przyjaźnie :) Żałuję, że nie spojrzałam na jej nazwisko, bo bym napisała pozytywną opinię do jej pracodawcy, ale jeszcze wszystko przede mną,bo robię tam bardzo często zakupy.
Pojechałam na nocną wyprzedaż zabawek. Zaczynała się o 21, a gdy tam dotarłam, półki były prawie puste, jednak znalazłam to co potrzebowałam. Ogólna organizacja była szybka, ale wiedza personelu ZEROWA!!! W regulaminie ktoś z dyrekcji wpisał artykuły na, które nie przysługują rabaty, jednak nikt nie potrafił powiedzieć co oznaczają "zestawy edukacyjne" i czy ciastolina do nich należy. Ostatecznie przy odbiorze bonów okazało się, że jednak się wlicza. Bardzo dobrze to usprawnili jeśli chodzi o podsumowanie kwoty wydanej na zabawki i oddawali połowę w bonach. A więc moja wizyta ostatecznie zostawiła pozytywne wrażenie, jednak personel jest niedoinformowany.
Super wizyta i obsługa. Potrzebowałam informacji na temat kapci dla maluszka, który uczy się chodzić. Pani bardzo profesjonalnie mi wytłumaczyła jakie kapcie powinny być najlepsze, doradziła i wybrała odpowiedni model. Cena była również przystępna. Poza tym zakupem znalazłam również coś niedrogiego dla małej dziewczynki. Na pewno tam wrócę.
Jestem bardzo zadowolona z wizyty w tym klubie sportowym. Mam małe dziecko, a więc zależy mi na tym żeby spędzać z nim czas, a jednocześnie uczestniczyć w zajęciach aktywności fizycznej. Są tam nie tylko zajęcia dla mam z dziećmi, ale także dla kobiet w ciąży. Największą zaletą jest pokój dla matki z dzieckiem, gdzie można posiedzieć w maluszkiem, nakarmić i porozmawiać z innymi mamami.
Dzisiaj zawiodłam się na obsłudze w sklepie, na dziale mięsnym. Jak zwykle jest jedna kolejka do mięsa i serów. Stojąc w kolejce zauważyłam parę, która podeszła do lodówek i przyglądała się produktom. Nagle podeszli do ekspedientki, która obsługiwała Klienta na dziale serów i Pani zamiast poprosić ich do zajęcia miejsca w kolejce, bez problemu ich obsłużyła. Kiedy to zobaczyłam, podeszłam do nich i zapytałam się czy kolejka jest jedna do wszystkiego, czy są dwie na co Pani ekspedientka odpowiedziała, że jedna. Trochę to nie w porządku.
Niestety zawiodłam się na tym sklepie. Po pierwsze brak asortymetu - np. bananów - a po drugie, przy kasie stały produkty dla dzieci. Zobaczyłam przy obiadkach cenę 4,29zł, pomyślałam fajna promocja, a więc wzięłam 3 sztuki. Następnie przy kasie okazało się, że cena nie jest taka, tylko 5,99zł. Po sprawdzeniu jeszcze raz ceny okazało się, że dotyczyła ona deserków, a przy obiadkach nie było żadnej ceny. Oczywiście nie należał mi się zwrot za obiadki. Niestety trzeba wszystko sprawdzać dokładnie.
Polecam ten sklep internetowy. Bardzo miła obsługa. Są nowi na rynku, więc nie zawsze mają niskie ceny, ale nie tylko to się liczy. Pani bardzo angażuje się w swoją pracę, z tego co mówiła sama ma małe dziecko, więc poniekąd wie co jest potrzebne dla Maluchów. Znalazła dla mnie produkt, który trudno jest dostać, fakt faktem musiałam poczekać kilka dni, ale było warto, szczególnie, że nie mieli tego w ofercie, ale przyjmują zamówienia. Zdecydowanie polecam!!!
Jestem bardzo zawiedziona tym sklepem. Najpierw wybrałam się na 3 piętro gdzie są wyprzedaże. Szukałam ubranek w rozmiarze 86, a ten rozmiar w tym sklepie jest pomiędzy niemowlęcymi, a dziecięcymi, a więc trudno jest go znaleźć. Widząc Panią z obsługi, zapytałam gdzie mogę znaleźć taki rozmiar - z wypowiedzi Pani wywnioskowałam, że była kierownikiem piętra - a Pani odpowiedziała mi z wyższością i pretensją: No tutaj proszę Pani, ale przecież ja nie mam wszystkiego!!! - i się odwróciła w drugą stronę. Bardzo Pani podziękowałam, z podobnym tonem. W kasie jednak Panie były bardzo miłe, a więc chyba tylko kadra zarządzająca ma humorki i jest niemiła dla Klientów.
Po wejściu do sklepu, nie wiedziałam dokładnie gdzie się kierować po odbiór produktu, który zamówiłam przez internet. Byłam z dzieckiem, a więc miałam wózek. Pani na dole bardzo uprzejmie poinformowała mnie, że odbiór przesyłek jest kilka pięter wyżej i albo muszę pójść dookoła budynku i wejść przez Empik Cafe, albo przejdę po kilku schodkach i dojdę do windy. Jednak jak wiadomo z wózkiem po schodach to nie za bardzo, ale Pani była tak miła, że pomogła mi wnieść po tych kilku schodkach wózek. Na górze Pan był również bardzo miły. Bardzo miłe miejsce.
Obsługa sklepu internetowego bardzo dobra. Zamówiłam produkt i wstępna realizacja zamówienia była na 20 listopada 2012, jednak 15 listopada 2012 z samego rana, dostałam informację mailową, że moje zamówienie jest już do odebrania w sklepie, który wybrałam. Bardzo mnie to ucieszyło i od razu pojechałam odebrać produkt.
Bardzo lubię ten sklep. Zawsze jak tam się pojawię, to znajdę coś dla siebie, dla mojego męża i dziecka. Niestety najgorszą rzeczą jest dojście do kasy, bo zawsze okazuje się że kwota jest naprawdę duża, ale nie potrafię zrezygnować z tych rzeczy, bo wszystko wydaje się bardzo nam potrzebne. Ale i tak zawsze wracam do tego sklepu :)
Na dziale z ubraniami, brak kogokolwiek do pomocy z personelu. Produkty rozwieszone nie na tych wieszakach co trzeba. Trzeba się naszukać, żeby znaleźć odpowiedni produkt. Gdyby nie sprawdziła, to nacięłabym się, gdyż na wieszaku spodni za 40 zł wisiały za 120 zł. Jedyną dobrą rzeczą było to, że nie musiałam stać w kolejce do kasy i kasjer nadrobił swoim humorem całą sytuację.
Jestem mile zaskoczona poziomem kultury i wiedzy personelu. Mam małe dziecko i potrzebuję w takim miejscu nie dość, że dobrej obsługi, ale osób które wiedzą co robią. Bardzo wysoka jakość obsługi. Wygląd całej perfumerii nienaganny, wręcz wzorowy. Personel bardzo miły, nawet jeśli nie ma czegoś na półce, to przyniosą z wielką chęcią.
Ogólnie sklep mi się podoba, jednak w momencie jak jest dużo Klientów, otwarta jest jedna kasa, gdzie jest oczywiście ogromna kolejka. Sklep ten ma codziennie inne promocje. Byłam raz świadkiem sytuacji na tyłach sklepu. Była promocja na pewien produkt, bardzo atrakcyjna. Gdy weszłam do sklepu, okazało się że produktu już nie ma. Gdy wsiadałam do samochodu, zauważyłam pracownika sklepu, który wynosił ze 20 paczek, pakowanych po 8 sztuk, i przekazał znajomemu, który zapakował to do samochodu. Wg ochroniarza o godzinie 7:30 już nic nie było. Ja rozumiem, że pracownicy też potrzebują takich rzeczy, ale bez przesady.
Bardzo często robię zakupy w tym sklepie i muszę powiedzieć, że niektórzy pracownicy są nie na swoim miejscu. Często na dziale mięsnym są bardzo niemiłe Panie, które pomimo że jest duża kolejka, nie obsługują Klientów. Jednak jest również dobra strona. Bardzo podoba mi się półka, gdzie stawiane są produkty albo o krótkim terminie ważności, albo uszkodzone.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.