Opinie użytkownika (2)

W sklepie spotkałam...
W sklepie spotkałam się z niekompetencją pracownika obsługującego klienta. Pracownik nie znał asortymentu i nie był w stanie mi powiedzieć , doradzić czy jest w sklepie towar, który mnie interesuje. Byłam zainteresowana zakupem korektora do twarzy , kryjącego- chodziło mi o to aby był w formie płynnej. Ekspedientka poinformowała mnie ,że raczej nie występuja korektory kryjące niedoskonałości w takiej formie jakiej szukam, że przeważnie sa to kredki. Nie byłam usatysfakcjonowana taką informacją, ponieważ już wcześniej kupowałam tego typu produkt i wiedziałam że są dostępne korektory w formie płynnej, spojżałam na stanowisko firmy Loreal i bez dłuższego szukania znalazłam to czego szukam. Pani sprzedawczyni była zaskoczona ale próbując wyjść z niezręcznej sytuacji dodała że " są jednak wyjątki od regóły"- Zdecydowanie nie polecam obsługi w tym sklepie jako formę doradcy podczas zakupów bo ja gdybym sama nie zaczęła szukac oczekiwanego towaru to za doradztwem ekspedientki uwierzyłabym że takowego towaru nie ma i z pewnością nie kupiłabym nic.

Agata_778

26.06.2012

Rossmann

Placówka

Katowice, al. Roździeńskiego 200

Nie zgadzam się (0)
W sklepie sieci...
W sklepie sieci Leroy Merlin, podczas zakupów na dziale ogród (zewnętrzny) zaobserwowałam niedostateczną informację dotyczącą cen towarów tzn. na roślinach nie było cen , zarówno na każdej z osobna , jak i ceny głównej nad towarami, wszystko było w dużym bałaganie, pomieszane, żadnej informacji o nazwie i rodzaju danej rośliny na niektórych doniczkach. Personel nie był zupełnie zainteresowany klientem , mimo iż obecie na danym dziale nie było ruchu, to nie można było znaleźć nikogo z obsługi sklepu w celu uzyskania informacji o cenie towaru.

Agata_778

26.06.2012

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi