Ogólnie obsługa jest bardzo dobra , nie trzeba długo czekać na otwarcie kolejnej kasy , ale często są pozalewane podłogi i towar bez cen.Zdarza się również że towar z reklamy nie jest wystawiony tak jakby nie dotarł na sklep bo był w zbyt małej ilości.
Udałam się do przedstawiciela firmy TP na umówioną wizytę w celu przedłużenia umowy na neostradę. Wewnątrz bardzo miło, czysto, pani zorientowana w temacie/tak sądziłam/ wszystko poszło gładko, za kilka dni miałam mieć zwiększoną prędkość jak to figurowało w aneksie. Odczekałam te kilka dni i poinformowana przez wyżej wymienioną panią zadzwoniłam na błękitną linię dopytując jak z tą prędkością, niestety tam dosyć mało uprzejmym tonem zostałam poinformowana, że pracownik wprowadził mnie w błąd i prędkość zostanie zwiększona dopiero po ustaniu obecnej umowy czyli za jakieś 2 miesiące. Jestem teraz rozczarowana całą tą sytuacją. Zastanawiam się czy to jest działanie celowe ...aby nie stracić klienta..
Niestety muszę skomentować stan techniczny autobusów komunikacji miejskiej w Zawierciu.Samochody te pamiętają znacznie lepsze czasy, ale teraz po minimalnych moim zdaniem naprawach wożą niczego nieświadomych pasażerów.Wewnątrz nie słychać własnych myśli , a co dopiero sąsiada mówiącego przepraszam.Muszę być sprawiedliwa i zaznaczyć ,że nie tylko takie "stare rzęchy"jeżdżą , ale te nowe też jakieś pechowe bo psują się bardzo często...nie zawsze wzywany jest drugi samochód i pasażerowie muszą tłuc się kawał drogi , aby złapać coś i dojechać jakoś do pracy/dot. autobusów kursujących do Poręby/Mało kulturalni kierowcy też się zdarzają,zwłaszcza starsi panowie którzy nie widzą potrzeby poczekać 30 sekund , aż matka z dzieckiem na rękach dobiegnie do autobusu lub celowo nie otwierają pierwszych drzwi aby przepychała się z dzieckiem przez cały autobus po bilet.
w markecie zmieniono już muzykę, która czasem była naprawdę nie do słuchania, ale kolejki przy kasach denerwują wszystkich...najczęściej czynna jest tylko jedna kasa, a dopiero po upomnieniach otwierana jest jeszcze jedna. Zbyt mało personelu?była tez sytuacja, ze towar jest wystawiony, a nie można go zakupić bo nie jest wprowadzony! Jak wytłumaczyć to małemu dziecku? Nieprofesjonalne...
Ostatnio często mam możliwość przebywania w placówce JCM w Zawierciu. Jestem bardzo zadowolona z jakości obsługi w rejestracji oraz dobranej kadry. Mało gdzie można spotkać się z taką życzliwością i chęcią niesienia pomocy. Wszyscy pedagodzy, logopedzi i psycholodzy są na odpowiednim poziomie i nie można im nic zarzucić. Wystój placówki oraz nowoczesny sprzęt też daje odpowiednie wrażenie i przyjemność nawet z samego patrzenia. Są drobne wady , ale to jak wszystkie tego typu placówki nie mogą pogodzić ilości obsługiwanych pacjentów w rejestracji , a czasem załatwienia danej sprawy pacjenta/co czasem jest winą samego zainteresowanego/
obsługa kasjerek daje wiele do myślenia...osoby szkolone siedzą na kasie same bez jakiejkolwiek pomocy osoby doświadczonej.Stąd też sytuacja ,płatność kartą została źle zapisana i kazano mi zapłacić gotówką której przy sobie nie miałam ponieważ bankomat był nieczynny.Wymagana była interwencja pani kierownik , która w dość niemiły sposób potraktowała kasjerkę przy mnie jako kliencie , nie mówiąc już o innych osobach.ogólnie mówiąc sytuacja była bardzo nie przyjemna.zwłaszcza , że to ja później musiałam przychodzić i szukać pani kierownik aby uregulować rachunek.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.