Opinie użytkownika (6)

Ogólnie obsługa jest...
Ogólnie obsługa jest bardzo dobra , nie trzeba długo czekać na otwarcie kolejnej kasy , ale często są pozalewane podłogi i towar bez cen.Zdarza się również że towar z reklamy nie jest wystawiony tak jakby nie dotarł na sklep bo był w zbyt małej ilości.

Agata_74

07.07.2009

Biedronka

Placówka

Nie zgadzam się (22)
Udałam się do...
Udałam się do przedstawiciela firmy TP na umówioną wizytę w celu przedłużenia umowy na neostradę. Wewnątrz bardzo miło, czysto, pani zorientowana w temacie/tak sądziłam/ wszystko poszło gładko, za kilka dni miałam mieć zwiększoną prędkość jak to figurowało w aneksie. Odczekałam te kilka dni i poinformowana przez wyżej wymienioną panią zadzwoniłam na błękitną linię dopytując jak z tą prędkością, niestety tam dosyć mało uprzejmym tonem zostałam poinformowana, że pracownik wprowadził mnie w błąd i prędkość zostanie zwiększona dopiero po ustaniu obecnej umowy czyli za jakieś 2 miesiące. Jestem teraz rozczarowana całą tą sytuacją. Zastanawiam się czy to jest działanie celowe ...aby nie stracić klienta..

Agata_74

03.04.2009

Telekomunikacja Polska

Placówka

Zawiercie, 3-go maja

Nie zgadzam się (16)
Niestety muszę skomentować...
Niestety muszę skomentować stan techniczny autobusów komunikacji miejskiej w Zawierciu.Samochody te pamiętają znacznie lepsze czasy, ale teraz po minimalnych moim zdaniem naprawach wożą niczego nieświadomych pasażerów.Wewnątrz nie słychać własnych myśli , a co dopiero sąsiada mówiącego przepraszam.Muszę być sprawiedliwa i zaznaczyć ,że nie tylko takie "stare rzęchy"jeżdżą , ale te nowe też jakieś pechowe bo psują się bardzo często...nie zawsze wzywany jest drugi samochód i pasażerowie muszą tłuc się kawał drogi , aby złapać coś i dojechać jakoś do pracy/dot. autobusów kursujących do Poręby/Mało kulturalni kierowcy też się zdarzają,zwłaszcza starsi panowie którzy nie widzą potrzeby poczekać 30 sekund , aż matka z dzieckiem na rękach dobiegnie do autobusu lub celowo nie otwierają pierwszych drzwi aby przepychała się z dzieckiem przez cały autobus po bilet.

Agata_74

24.03.2009

ZKM Zawiercie

Placówka

Zawiercie, ul.polska

Nie zgadzam się (16)
w markecie zmieniono...
w markecie zmieniono już muzykę, która czasem była naprawdę nie do słuchania, ale kolejki przy kasach denerwują wszystkich...najczęściej czynna jest tylko jedna kasa, a dopiero po upomnieniach otwierana jest jeszcze jedna. Zbyt mało personelu?była tez sytuacja, ze towar jest wystawiony, a nie można go zakupić bo nie jest wprowadzony! Jak wytłumaczyć to małemu dziecku? Nieprofesjonalne...

Agata_74

24.03.2009

POLOmarket

Placówka

Nie zgadzam się (21)
Ostatnio często mam...
Ostatnio często mam możliwość przebywania w placówce JCM w Zawierciu. Jestem bardzo zadowolona z jakości obsługi w rejestracji oraz dobranej kadry. Mało gdzie można spotkać się z taką życzliwością i chęcią niesienia pomocy. Wszyscy pedagodzy, logopedzi i psycholodzy są na odpowiednim poziomie i nie można im nic zarzucić. Wystój placówki oraz nowoczesny sprzęt też daje odpowiednie wrażenie i przyjemność nawet z samego patrzenia. Są drobne wady , ale to jak wszystkie tego typu placówki nie mogą pogodzić ilości obsługiwanych pacjentów w rejestracji , a czasem załatwienia danej sprawy pacjenta/co czasem jest winą samego zainteresowanego/

Agata_74

24.03.2009

Jurajskie Centrum Medyczne

Placówka

Zawiercie, 11 listopada

Nie zgadzam się (29)
obsługa kasjerek daje...
obsługa kasjerek daje wiele do myślenia...osoby szkolone siedzą na kasie same bez jakiejkolwiek pomocy osoby doświadczonej.Stąd też sytuacja ,płatność kartą została źle zapisana i kazano mi zapłacić gotówką której przy sobie nie miałam ponieważ bankomat był nieczynny.Wymagana była interwencja pani kierownik , która w dość niemiły sposób potraktowała kasjerkę przy mnie jako kliencie , nie mówiąc już o innych osobach.ogólnie mówiąc sytuacja była bardzo nie przyjemna.zwłaszcza , że to ja później musiałam przychodzić i szukać pani kierownik aby uregulować rachunek.

Agata_74

07.01.2009

POLOmarket

Placówka

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi