Opinia użytkownika: Agata_74
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Udałam się do przedstawiciela firmy TP na umówioną wizytę w celu przedłużenia umowy na neostradę. Wewnątrz bardzo miło, czysto, pani zorientowana w temacie/tak sądziłam/ wszystko poszło gładko, za kilka dni miałam mieć zwiększoną prędkość jak to figurowało w aneksie. Odczekałam te kilka dni i poinformowana przez wyżej wymienioną panią zadzwoniłam na błękitną linię dopytując jak z tą prędkością, niestety tam dosyć mało uprzejmym tonem zostałam poinformowana, że pracownik wprowadził mnie w błąd i prędkość zostanie zwiększona dopiero po ustaniu obecnej umowy czyli za jakieś 2 miesiące. Jestem teraz rozczarowana całą tą sytuacją. Zastanawiam się czy to jest działanie celowe ...aby nie stracić klienta..