Ponieważ niedługo odbieram mieszkanie, interesują mnie prawie wszystkie sprzęty AGD. W Carrefour Bemowo sklep Euro AGD zajmuje stosunkowo małą powierzchnię, sprzęt wystawiony jest w dużym ścisku, co nie ułatwia oglądania. Obsługi było stosunkowo dużo, gdy sprzedawca zauważył, że zainteresowalam się bardziej jednym z modeli lodówki, to sam zaczął udzielać dokladniejszych informacji.
Opisy na produktach, parametry techniczne, są raczej dokładne acz brakuje konsekwencji (powinien być jeden szablon z danymi sprzętu, żeby można było łatwo porównać).
Oglądałam buty jesienne. W sklepie było stosunkowo pusto. Sklep zajmuje sporą powierzchnię i towar jest dobrze wyeksponowany, cala "rozmiarówka" znajduje się w pudłach pod modelem. Jednak czasem buty były pomieszane i ciężko było znaleźć interesujący model. Obsługa dostępna jedynie jak się ją poprosi.
Potrzebowałam informację na dziale Elektrycznym, w sklepie bylo b. mało klientów, niestety obsługi rownież brakowało. Trudno było poprosić kogoś kompetentengo na dział, a jak już przyszedł miał marne pojęcie o produkcie.
Zarejestrowałam się do lekarza za pomocą systemu on-line na dzień przed wizytą. Niestety, nie otrzymałam SMS z potwierdzeniem wizyty, jak to standardowo bywa. Sama wizyta przebiegła normalnie, nie było większego opóźnienia, obsługa jest na wysokim poziomie.
Potrzebowałam informacji na temat drzwi wewnętrznych. Obsługujący stoisko wykazał się wyjątkową życzliwością, sam zaoferował, że przyniesie broszury, które się właśnie skończyły, wyliczył całkowite koszty zakupu; widać, że dysponował szeroką wiedzą produktową. Mimo tłoku w sklepie, obsługa przebiegła wyjatkjowo sprawnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.