Jeden ze sklepów, w którym często napotykam problemy ze znalezieniem swojego rozmiaru ubrania ze względu na panujący nieporządek, tak było również i dzisiaj. Sytuacja ta wynikała być może ze sporego ruchu klientów w obrębie sklepu. Obsługa na dobrym poziomie, choć początkowo miałem trudności ze znalezieniem osoby, która mogłaby mi pomóc. Sklep ze względu na wystrój wnętrza i ułożenie towaru średnio przypada mi do gustu, nie czułem się w nim komfortowo. Oferta zawiera produkty średniej jakości za przyzwoitą cenę.
Podczas zakupów trafiłem na wyprzedaż w sklepie Cubus. Obsługa była jak zwykle na poziomie - Pani sprzedająca uprzejma i pomocna w doborze rozmiaru kurtki. W sklepie obowiązuje promocja 3 za 2, co bardzo mi przypada do gustu. Qubus cechuje się ponadto dobrym stosunkiem jakości do ceny i dość szerokim asortymentem. W sklepie zawsze ktoś z obsługi zainteresuje się klientem, co świadczy o profesjonalnym podejściu do klienta. Jeden z moich ulubionych punktów w Galerii Sfera.
Bogaty asortyment, sprawna obsługa (zawsze otwarta odpowiednia ilość kas), pozwala na dokonanie zakupów w krótkim czasie. Na pewno punkt wyróżnia się spośród supermarketów.
Bardzo sprawna i przyjazna obsługa. Rozmiar wybranych butów był niedostępny, lecz zaproponowano mi kupno w innym sklepie (oddalonym o 10km) za niższą cenę. Skorzystałem z oferty.
Jakość obsługi w punkcie McDonald's w Galerii Sfera oceniam na dostateczną. Biorę pod uwagę fakt, iż mogłem trafić na nowego pracownika, jednak straciłem dość dużo czasu czekając w kolejce do kasy i w oczekiwaniu na produkt. Stojąca przede mną klientka składała obszerne zamówienie, którego przyjęcie sprawiło pracownikowi obsługującemu kasę masę problemów. Miałem wrażenie, iż klientka posiadała większą wiedzę o ofercie firmy niż pracownik, stąd długi czas obsługi. Po zapłacie oczekiwałem kilka minut na produkt, co jednak było do zaakceptowania. W lokalu niestety nie było wysokiego poziomu czystości, trafiłem na brudny stolik, być może wynikało to z weekendowego obciążenia punktu.
Składając wizytę chciałem kupić sprzęt niezbędny do treningu bokserskiego. Oceniam, iż jakość obsługi w sklepie Decathlon jest na średnim poziomie, biorąc pod uwagę następujące czynniki:1. Czekałem około 15 minut zanim udało się porozmawiać na temat asortymentu z pracownikiem sklepu, nikt nie był obecny na dziale. Po rozmowie stwierdzam, iż pracownik posiadał dużą wiedzę dotyczącą sprzętu i tej dziedziny sportu. 2. Katalog produktów, który mnie interesował (sprzęt bokserski) jest w sklepie bardzo ograniczony. Cena produktów nie jest szczególnie atrakcyjna, po przeprowadzeniu rozeznania okazało się, że takie same produkty można nabyć w sklepach internetowych na trochę lepszych warunkach. 3. Pracownik poinformował mnie, iż asortyment w tej dyscyplinie jest dość wąski, a buty bokserskie nie znajdują się w Bielsku w sprzedaży. Nie udzielił informacji, w którym Decathlonie są dostępne, nie zaproponował również ściągnięcia jednej pary z innego sklepu na moje zamówienie. 4. Wygląd miejsca obsługi był dobry - produkty i ceny były uporządkowane, co zapewniało komfort zakupów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.