Jestem częstym klientem tego sklepu. Wczoraj po raz kolejny wyszedłem z zakupami zadowolony. Sklep naprawdę czysty i miły dla oka. Obsługa jest zawsze miło nastawiona do klienta, zawszę chętnie pomoże i doradzi. Nie można się do niczego przyczepić.
W piątek dzwoniłem do Orange aby wyjaśnić sprawę rachunku. Jeśli chodzi o samą rozmowę, jak najbardziej pani z którą rozmawiałem była osobą kompetentną. Grzecznie i spokojnie wyjaśniła mi zaistniałą sytuację po czym pożegnała się życząc miłego dnia. Jedyna rzecz jaka mnie zaintrygowała, to czekanie na połączenie z konsultantem. Trwało to około 10 minut, duży minus.
Przed sklepem znajduję się duży parking, na którym było czysto. Nie widać było żadnych śmieci. Wiata na wózki była również czysta. Na drzwiach wejściowych widoczne były plakaty z ofertą specjalną. Przy wejściu na salę sprzedaży stały żółte koszyki. Na regałach panował porządek nie zaobserwowałem braków cenowych. Natomiast stoisko z warzywami i owocami troszkę mnie zszokowało. Było dużo braków, warzywniak był źle przebrany a podłoga była brudna. Na ladach chłodniczych można było znaleźć puste kartony oraz braki niektórych produktów. Na sali sprzedaży widoczni byli pracownicy. Otwarte były trzy kasy, w których stały po max. 3 osoby. W kasie której stałem pani kasjerka przywitała mnie, głośno i wyraźnie powiedziała kwotę do zapłaty i mile pożegnała słowami dziękuję zapraszam ponownie. Ogólnie jedyną rzeczą która mnie zmartwiła było stoisko z warzywami i owocami. Reszta była w porządku.
Przed wejściem do sklepu, na oknach widoczne były duże plakaty z obecną promocją. W środku panował ład i porządek. Duży wybór asortymentu oraz dobrze widoczne ceny. Lekkie braki w lodówce z nabiałem. Szybko i bez problemów znalazłem produkt którego szukałem. Przy kasie natomiast spotkało mnie delikatne rozczarowanie, pani kasjerka była neutralnie nastawiona do klienta. Nie przywitała mnie, tylko nabiła produkt i podała kwotę do zapłaty. Ogólnie czystość i asortyment w porządku, natomiast trzeba popracować nad jakością obsługi klienta.
Polickie netto posiada dość duży parking a nawet stację benzynową co mile mnie zaskoczyło. Na drzwiach sklepowych były widoczne czytelne plakaty z aktualnymi promocjami. Przy wejściu na salę sprzedaży stały koszyki. Zaraz po wejściu na sklep, pierwszą rzeczą która rzuciła mi się w oczy, był regał z owocami i warzywami który wyglądał schludnie. Na pozostałych regałach również panował porządek. Nie zaobserwowałem braków cenowych. Po zapytaniu pracownika sklepu gdzie znajduję się ptasie mleczko z ulotki, pracownik odpowiedział proszę za mną i zaprowadził mnie w miejsce gdzie znajdował się produkt. Był przy tym miły i życzliwy. Przy kasie stały 3 osoby. Kasjerka przywitała mnie również miło wyraźnie powiedziała kwotę do zapłaty i pożegnała słowami do widzenia. Ogólnie zakupy przebiegły pomyślnie w miłej atmosferze.
Czysty i przyjazny dla klienta sklep. Zaraz po wejściu na salę sprzedaży, milę zaskoczył mnie porządek na regałach. Towar był ładnie ułożony i nie zaobserwowałem braków cenowych co większości dyskontów jest problemem. Personel chętnie służył pomocą. Po zapytaniu gdzie leżą płatki, pani grzecznie z uśmiechem zaprowadziła mnie do miejsca w którym znajdował się towar. Przy kasie nie było kolejki przede mną stały dwie osoby. Pani kasjerka przywitała mnie, wyraźnie powiedziała kwotę do zapłaty i życzliwie pożegnała słowami Do widzenia, miłego dnia. Jedynym minusem jest brak możliwości płacenia kartą.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.