W internecie znalazłam interesujący mnie produkt marki Tommy Hilfiger. Niestety nie było mojego rozmiaru. Skontaktowałam się telefonicznie ze sklepem Tommy Hilfiger w centrum handlowym FACTORY OUTLET we Wrocławiu. Sprzedawczyni odnalazła interesujący mnie produkt i była tak miła, że bez problemu odłożyła go momentu, aż przyjadę osobiście do sklepu (nie jestem z Wrocławia). Sklep Tommy Hilfiger w FACTORY OUTLET zrobił na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Czysto, jasno, ogólny porządek, przemiła i pomocna obsługa. Na pewno nie raz zrobię tu zakupy.
Do Mbanku zgłosiłam mailowe zapytanie dotyczące kont oszczędnościowych . Po upływie 24 godzin ( zgodnie z informacją w mailu zwrotnym) otrzymałam wyczerpującą odpowiedź od pracownika banku, który bardzo rzeczowo i klarownie wyjaśnił mi reguły zakładania ww. kont, oprocentowanie, a także korzyści z posiadania konkretnego konta oszczędnościowego. Odpowiedźmailowa pracownika mbanku okazała się bardzo pomocna, po chwili od otrzymania maila założyłam takiek konto:)
Witam.
Na wstępie dziękuję Pani za zainteresowanie ofertą rachunków oszczędnościowych oraz wyrażenie opinii na temat poziomu jakości obsługi w mBanku.
Jest dla nas niezwykle budujące, gdy Klienci wyrażają tak pozytywne opinie na temat jakości obsługi poprzez kanał e - mailowy. Cieszę się, że przedstawiona oferta spotkała się z Pani zainteresowaniem. Pozwolę sobie podkreślić, iż Pani pozytywna opinia jest dla nas dużą satysfakcją i motywatorem do dalszych wysiłków mających na celu jak najwyższą jakość i atrakcyjność oferowanych przez nas usług. Ufam, że kolejne kontakty z pozostawią równie dobre wrażenie. Zachęcam Panią do korzystania z oferty mBanku. Pozdrawiam Agnieszka Mrozińska - Sochalska, mBank.
Porażka! Do Douglasa...
Porażka! Do Douglasa udałam się w celu zakupu preparatu do prostowania włosów. Po wejściu do drogerii musiałam poczekać kilka minut, zanim znalazłam interesujący mnie towar. W tym czasie panie ekspedientki zajęte były plotkowaniem przy kasie. Nikt z personelu nie zwrócił na mnie uwagi. W końcu zrezygnowałam z zakupu. Douglas w Lubiniu jest najgorszym, w jakim byłam.
Do serwisu RENAULT SMEKTAŁA zadzwoniłam w celu zakupu gałki zmiany biegów. Prze telefon chciałam dowiedzieć się przede wszystkim ceny produktu. Zostałam fachowo i bardzo uprzejmie obsłużona, pan serwisant udzielił mi wszystkich niezbędnych informacji dotyczących interesującego mnie asortymentu. Czas i jakoś obsługi oceniam celująco.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.