Opinie użytkownika (2)

Jeżeli chodzi o...
Jeżeli chodzi o otoczenie sklepu, to mnóstwo śmieci i papierów, zalegajacych pośród krzaczków otaczajacych parking, negatywnie wpływa na wygląd tego miejsca. Bałagan pod koszami na zakupy przed wejściem, to także nie jest zachęcający widok. Natomiast wewnątrz sklepu panuje ład i porządek. Podłogi są wyczyszczone, produkty ładnie poukładane, a uzupełnione gazetki z aktualną ofertą czekają na wchodzących klientów. Personel sklepu również wygląda czysto i schludnie w wyprasowanych firmowych strojach. Osoba z obsługi (p. Arleta) poproszona o pomoc chętnie udzieliła informacji i wskazała lokalizacje szukanego towaru. Ceny produktów wyraźne, chociaż nie zawsze zawieszone bezpośrednio pod danym asortymentem. Etykiety przy ofertach specjalnych, dzieki powiekszonej czcionce, szczególnie zwracają uwagę na promocyjne produkty. Owoce i warzywa bardzo świeże i starannie ułożone, a jednorazowe woreczki zawsze po ręką. Nieporządek natomiast panował w zamrażarce z rybami oraz przy stanowisku z odzieżą i tak właściwie było to jedyne uchybienie. Standardowo czynna tylko jedna kasa, ale w momencie wzrostu ilości kupujących, na pomoc przychodzi kolejna kasjerka. Czas oczekiwania w kolejce krótki, a obsługa szybka. Pracujaca tego dnia na kasie pani Daria odnosiła się do klientów uprzejmie i serdecznie. Personel uśmiechniety i pomocny, co wpływa pozytywnie na standard tego sklepu.

Łukster

24.07.2011

Biedronka

Placówka

Tomaszów Mazowiecki, Dzieci Polskich 21

Nie zgadzam się (0)
Otoczenie supermarketu zadbane,...
Otoczenie supermarketu zadbane, minusem był jedynie przepełniony śmietnik przy wejściu głównym oraz pozostawione przez klientów i nieusunięte worki jednorazowe w nielicznych koszykach. Wewnątrz sklepu czysto, podłogi umyte i bez zabrudzeń, a puste kartony po sprzedanych produktach nie zalegały na pókach. Towar na regałach poukładany starannie i tematycznie. Etykiety cenowe wybranych produktów zgodne zarówno z czytnikiem kontrolnym dla klientów jak i tym przy kasie. Przy jednym stanowisku z promocyjną " super ofertą" brakowało etykiety z ceną i szczegółami danego artykułu. Personel sklepu ubrany schludnie w firmowe koszulki, aczkolwiek u jednej z kasjerek brakowało identyfikatora z imieniem w widocznym miejscu. Obsługa chętnie udzieliła mi informacji o położeniu danego produktu i zaoferowała pomoc w jego odnalezieniu. W ofercie asortymentowej brakowało większości pieczywa, co okazało się największym minusem podczas mojej obesrwacji. Mając do dyspozycji piec do wypieku pieczywa można było zadbać, aby nawet na godzinę przed zamknięciem sklepu ta grupa produktów była możliwa do zakupu. Reszta oferowanego towaru dostępna, warzywa i owoce świeże i w dobrym stanie. Daty przydatności do spożycia losowo wybranych produktów także prawidłowe. Czas obsługi przyzwoity przy otwartej jednej kasie. W monencie gdy zaczynała się robić kolejka, kasjerka natychmiast zadzwoniła po pomoc i szybko otwarto drugą kasę, co świadczy o dobrej organizajci personelu. Podczas kasowania zakupów kasjerka wypowiedziała dosyć chłodno formułkę: "dzień dobry-dziekuję-do widzenia", ale w normie ogólnie uznawanych zasad uprzejmości. Wrażenia z wizyty w tym supermarkecie pozytywne i bez większych uwag.

Łukster

15.07.2011

LIDL

Placówka

Toruń, Jana i Marii Pruferów 1-5

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi