Opinia użytkownika: Łukster
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Otoczenie supermarketu zadbane, minusem był jedynie przepełniony śmietnik przy wejściu głównym oraz pozostawione przez klientów i nieusunięte worki jednorazowe w nielicznych koszykach. Wewnątrz sklepu czysto, podłogi umyte i bez zabrudzeń, a puste kartony po sprzedanych produktach nie zalegały na pókach. Towar na regałach poukładany starannie i tematycznie. Etykiety cenowe wybranych produktów zgodne zarówno z czytnikiem kontrolnym dla klientów jak i tym przy kasie. Przy jednym stanowisku z promocyjną " super ofertą" brakowało etykiety z ceną i szczegółami danego artykułu. Personel sklepu ubrany schludnie w firmowe koszulki, aczkolwiek u jednej z kasjerek brakowało identyfikatora z imieniem w widocznym miejscu. Obsługa chętnie udzieliła mi informacji o położeniu danego produktu i zaoferowała pomoc w jego odnalezieniu. W ofercie asortymentowej brakowało większości pieczywa, co okazało się największym minusem podczas mojej obesrwacji. Mając do dyspozycji piec do wypieku pieczywa można było zadbać, aby nawet na godzinę przed zamknięciem sklepu ta grupa produktów była możliwa do zakupu. Reszta oferowanego towaru dostępna, warzywa i owoce świeże i w dobrym stanie. Daty przydatności do spożycia losowo wybranych produktów także prawidłowe. Czas obsługi przyzwoity przy otwartej jednej kasie. W monencie gdy zaczynała się robić kolejka, kasjerka natychmiast zadzwoniła po pomoc i szybko otwarto drugą kasę, co świadczy o dobrej organizajci personelu. Podczas kasowania zakupów kasjerka wypowiedziała dosyć chłodno formułkę: "dzień dobry-dziekuję-do widzenia", ale w normie ogólnie uznawanych zasad uprzejmości. Wrażenia z wizyty w tym supermarkecie pozytywne i bez większych uwag.