Opinie użytkownika (3)

Udałem się do...
Udałem się do OBI w celu zakupienia brakujących uszczelek do odprowadzenia wody ze zlewu. Podszedłem do pkt. obsługi klienta i zapytałem o produkt. Pan poinformował mnie w sposób rzetelny i dokładny gdzie znajdę czego szukam, do tego był miły i pozytywnie nastawiony do klienta. Polecam!

Łukasz_2293

23.02.2016

OBI

Placówka

Łódź, Szparagowa 3/5 3

Nie zgadzam się (0)
Wizyta w sklepie...
Wizyta w sklepie Kakadu w manufakturze miała na celu kupno rybki wraz z akwarium oraz całym koniecznym asortymentem dla bratanka. W czasie wybierania rybki, podszedł do nas pracownik i sklepu i w sposób kulturalny zapytał co chcemy kupić. Po przedstawieniu naszej sytuacji zaproponował kupno akwarium wraz z pokrywą z powodu kota mieszkającego w domu, który mógł by zjeść rybkę, co wskazuje na doświadczenie pracownika z tego typu problemami. Zaproponował nam najkorzystniejszą ofertę kupna od razu gotowego akwarium wraz z cały koniecznym sprzętem w zestawie. Zestaw był około 20zł tańszy niż gdybyśmy skompletowali całość osobno. Udzielił nam również wszystkich niezbędnych informacji na temat zajmowania się rybą(karmienie, zmiana wody, itp.) Widać było prawidłowe przygotowanie merytoryczne pracownika tym samym udowodnił swoje wystarczające kompetencje do pracy w sklepie zoologicznym. Jedyny minus obsługi to jedna kasa dla klientów, co znacznie wydłuża czas oczekiwania na zapłatę. Podsumowując, bardzo dobre miejsce na zakup swojego pierwszego zwierzęcia, zwłaszcza dla niedoświadczonych hodowców.

Łukasz_2293

21.02.2016

Kakadu

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (2)
Wizyta w salonie...
Wizyta w salonie T-mobile miała na celu oddanie telefonu do naprawy w ramach gwarancji oraz uzyskanie informacji na temat przedłużenia obowiązującej dotychczas umowy abonamentu. Zostałem przyjęty przez Panią przy stanowisku numer 2. Obsługa zwracała się z należytą kulturą osobistą, mianowicie, przywitała się ze mną, zaproponowała abym usiadł i w sposób kulturalny zapytała w czy może pomóc. Mimika twarzy oraz mowa ciała wskazywały na pozytywne nastawienie do klienta. Opisałem sytuację zepsutego telefonu, zostałem uważnie wysłuchany przez pracownika salonu, a każda moja uwaga została przez niego odnotowana w protokole reklamacyjnym. Zostałem poinformowany o ewentualnym czasie oczekiwania na naprawę telefonu oraz gdzie mogę szukać informacji o terminie naprawy(strona internetowa w-support). Po skończeniu formalności związanych z naprawą telefonu zapytałem o ofertę przedłużenia umowy. Oferta została szczegółowo przedstawiona przez pracownika. Zarówna ta z opcją nowego telefonu jak i opcją jedynie karty SIM. Pracownik poinformował mnie również o wszystkich wariantach finansowych każdego abonamentu, porównał je do siebie i pokazał wszystkie różnice, takie jak: długość umowy, ilość darmowych minut i SMS-ów, czy wielkość pakietu internetowego. Zostałem również poinformowany o możliwości przedłużenia umowy poprzez internet, co często wiążę się z korzystniejszą dla klienta ofertą. Po przedstawieniu wszystkich szczegółów dotyczących nowej umowy, zostałem zapytany czy jestem zdecydowany, aby przedłużyć ją w tym momencie. Odpowiedziałem, że w tej chwili nie jestem na to gotowy. Pracownik nie naciskał na mnie mimo mojej odmowy, nie był nachalny, nie dążył za wszelką cenę do podpisania nowej umowy. Zostałem pożegnany z równie wysoką kulturą osobistą co przywitany.

Łukasz_2293

21.02.2016

T-Mobile

Placówka

Łódź, Al. Piłsudskiego 15

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi