Opinia użytkownika: Łukasz_2293
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Wizyta w salonie T-mobile miała na celu oddanie telefonu do naprawy w ramach gwarancji oraz uzyskanie informacji na temat przedłużenia obowiązującej dotychczas umowy abonamentu. Zostałem przyjęty przez Panią przy stanowisku numer 2. Obsługa zwracała się z należytą kulturą osobistą, mianowicie, przywitała się ze mną, zaproponowała abym usiadł i w sposób kulturalny zapytała w czy może pomóc. Mimika twarzy oraz mowa ciała wskazywały na pozytywne nastawienie do klienta. Opisałem sytuację zepsutego telefonu, zostałem uważnie wysłuchany przez pracownika salonu, a każda moja uwaga została przez niego odnotowana w protokole reklamacyjnym. Zostałem poinformowany o ewentualnym czasie oczekiwania na naprawę telefonu oraz gdzie mogę szukać informacji o terminie naprawy(strona internetowa w-support). Po skończeniu formalności związanych z naprawą telefonu zapytałem o ofertę przedłużenia umowy. Oferta została szczegółowo przedstawiona przez pracownika. Zarówna ta z opcją nowego telefonu jak i opcją jedynie karty SIM. Pracownik poinformował mnie również o wszystkich wariantach finansowych każdego abonamentu, porównał je do siebie i pokazał wszystkie różnice, takie jak: długość umowy, ilość darmowych minut i SMS-ów, czy wielkość pakietu internetowego. Zostałem również poinformowany o możliwości przedłużenia umowy poprzez internet, co często wiążę się z korzystniejszą dla klienta ofertą. Po przedstawieniu wszystkich szczegółów dotyczących nowej umowy, zostałem zapytany czy jestem zdecydowany, aby przedłużyć ją w tym momencie. Odpowiedziałem, że w tej chwili nie jestem na to gotowy. Pracownik nie naciskał na mnie mimo mojej odmowy, nie był nachalny, nie dążył za wszelką cenę do podpisania nowej umowy. Zostałem pożegnany z równie wysoką kulturą osobistą co przywitany.