Dziś miałem przyjemność robić zakupy w w/w sklepie. Bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie obsługa sklepu. Mimo, że kupowałem tzw. drobiazgi pani z obsługi była bardzo przyjazna, konkretna i widać było że chce pomóc. Rzadko się zdarza, by w tak dużych sklepach można było liczyć na naprawdę rzetelną i miłą pomoc. Jestem bardzo zadowolony z zakupów i każdemu z ręką na sercu mogę polecić ten sklep. Duży asortyment, miła obsługa, łatwy dojazd-same plusy-Polecam
Dziś miałem okazję jechać tzw. busem z Wrocławia do Świdnicy. Byłem bardzo miło zaskoczony. Fakt, że busy te ruszają nie na bazie PKS-u, lecz z ul. Dawida nie jest przeszkodą, bo akurat ta ulica znajduje się zaraz obok PKP I PKS-u. Prowadziła go opanowana, spokojna i bardzo uprzejma (nie wspominając o uśmiechu) pani. Warunki jazdy może nie najlepsze, gdyż wiadomą rzeczą jest iż bus ma ograniczoną ilość miejsc, ale wszystko to rekompensuje cena biletu i styl jazdy. Porównując konkurencję-modliłem się byśmy dojechali. Tak kierowca pędził. A tu spokojnie, bez szarpnięć i trasa pokonana w takim samym czasie. Wszystkim polecam. Ocena na 4 (ze względu na ograniczoną ilość miejsc)
Wracając do domu postanowiłem zjeść małe co nie co w Mc Donaldzie. Po nie zbyt udanym dniu jestem bardzo miło zaskoczony obsługą. Mimo dość sporej kolejki, stosunkowo szybko zostałem obsłużony nie czekając w nieskończoność w kolejce. Pracownicy mimo dość sporego ruchu uśmiechnięci i przytomni. Zamawiając frytki, coca colę hamburgera i kanapkę Mc Doubble dostałem pierwsze 3 produkty od razu a kanapkę po chwili doniosła pani do stolika bez przypominania o tym fakcie z mojej strony, co nader często zdarza się w innych tego typu restauracjach. Polecam
Spotkałem się z zaskakującą sytuacją robiąc dziś zakupy w/w wymienionym supermarkecie. Chciałem kupić wiertarkę. Nie wymagam od sprzętu Bóg wie czego, ale od personelu i owszem. Minimalna wiedza na temat oferowanych przez ich zakład pracy towarów jest wskazana. Na moje pytania sprzedawca działu potrafił tylko odpowiadaći: nie wiem, zaraz postaram się dowiedzieć, nie mam pojęcia, taka informacja powinna być w instrukcji, nigdy nie używałem itd. Sprzedawca był odpowiedzialny za właśnie ten dział i moim zdaniem powinien mieć jakąś wiedzę na temat oferowanych produktów, które w sposób nie budzących zastrzeżeń jest ładnie wyeksponowany na półkach sklepowych. Cóż z tego, że towar wygląda ładnie, skoro obsługa (zaznaczę, że odpowiedzialna za ten właśnie dział) nie potrafi nic powiedzieć na temat asortymentu znajdującego się na swoim stoisku. Moim zdaniem firma powinna bardziej zadbać o wiedzę swoich sprzedawców. Nie potrafię ocenić czy brak wiedzy sprzedawcy wynika z braku szkoleń, czy może z braku zainteresowania ze strony pracownika. Moim zdaniem takie sytuacje zniechęcają do dalszych zakupów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.