Opinia użytkownika: Łukasz_1517
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Spotkałem się z zaskakującą sytuacją robiąc dziś zakupy w/w wymienionym supermarkecie. Chciałem kupić wiertarkę. Nie wymagam od sprzętu Bóg wie czego, ale od personelu i owszem. Minimalna wiedza na temat oferowanych przez ich zakład pracy towarów jest wskazana. Na moje pytania sprzedawca działu potrafił tylko odpowiadaći: nie wiem, zaraz postaram się dowiedzieć, nie mam pojęcia, taka informacja powinna być w instrukcji, nigdy nie używałem itd. Sprzedawca był odpowiedzialny za właśnie ten dział i moim zdaniem powinien mieć jakąś wiedzę na temat oferowanych produktów, które w sposób nie budzących zastrzeżeń jest ładnie wyeksponowany na półkach sklepowych. Cóż z tego, że towar wygląda ładnie, skoro obsługa (zaznaczę, że odpowiedzialna za ten właśnie dział) nie potrafi nic powiedzieć na temat asortymentu znajdującego się na swoim stoisku. Moim zdaniem firma powinna bardziej zadbać o wiedzę swoich sprzedawców. Nie potrafię ocenić czy brak wiedzy sprzedawcy wynika z braku szkoleń, czy może z braku zainteresowania ze strony pracownika. Moim zdaniem takie sytuacje zniechęcają do dalszych zakupów.