Regulamin konkursu "Przywitaj lato z Jakością Obsługi"

Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie "Przywitaj lato z Jakością Obsługi"


Aby wziąć udział w konkursie wystarczy:


1. Dodać trzy opinie tekstowe na stronie jakoscobslugi.pl do trzech różnych firm.

2. Potwierdzić swój adres e-mail.


I to tyle! 


Pełen regulamin konkursu znajdziecie poniżej.


Życzymy powodzenia wszystkim uczestnikom!


Regulamin konkursu.



Zwycięzcy konkursu:

1. Monika, Gdańsk

2. Paulina, Pruszków

3. Damian, Wrocław

4. Bożena, Suwałki

5. Karolina, Świnoujście

Twoja opinia się liczy!

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Nie czekaj, aż wyprzedzi Cię konkurencja!

Aktualności

MATERIAŁ SPONSOROWANY

Jak bezpiecznie kupować w sieci? Na co uważać? - Porady

Zakupy w sieci stają się coraz bardziej popularne, oferując wygodę i szeroki wybór produktów. Jednak wraz z rosnącą popularnością zakupów online rośnie także liczba zagrożeń, na które musisz być przygotowany....

Czytaj więcej

Czego boją się Polacy na wakacjach?

Polacy ocenili branżę turystyczną. W lipcu przeprowadziliśmy Comiesięczny Monitoring Branż dla biur podróży oraz hoteli. Użytkownicy portalu jakoscobslugi.pl opisali swoje doświadczenia...

Czytaj więcej

Jakie są najczęstsze błędy popełniane przez firmy przy obsłudze klienta? Sprawdź, jak ich unikać!

Obsługa klienta odgrywa kluczową rolę w sukcesie każdej firmy. Niestety, nawet najlepiej prosperujące przedsiębiorstwa popełniają błędy, które mogą...

Czytaj więcej

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi