Regulamin konkursu "Przywitaj lato z Jakością Obsługi"

Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie "Przywitaj lato z Jakością Obsługi"


Aby wziąć udział w konkursie wystarczy:


1. Dodać trzy opinie tekstowe na stronie jakoscobslugi.pl do trzech różnych firm.

2. Potwierdzić swój adres e-mail.


I to tyle! 


Pełen regulamin konkursu znajdziecie poniżej.


Życzymy powodzenia wszystkim uczestnikom!


Regulamin konkursu.



Zwycięzcy konkursu:

1. Monika, Gdańsk

2. Paulina, Pruszków

3. Damian, Wrocław

4. Bożena, Suwałki

5. Karolina, Świnoujście

Twoja opinia się liczy!

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Nie czekaj, aż wyprzedzi Cię konkurencja!

Aktualności

MATERIAŁ SPONSOROWANY

Jak bezpiecznie kupować w sieci? Na co uważać? - Porady

Zakupy w sieci stają się coraz bardziej popularne, oferując wygodę i szeroki wybór produktów. Jednak wraz z rosnącą popularnością zakupów online rośnie także liczba zagrożeń, na które musisz być przygotowany....

Czytaj więcej

Czego boją się Polacy na wakacjach?

Polacy ocenili branżę turystyczną. W lipcu przeprowadziliśmy Comiesięczny Monitoring Branż dla biur podróży oraz hoteli. Użytkownicy portalu jakoscobslugi.pl opisali swoje doświadczenia...

Czytaj więcej

Regulamin konkursu "Przywitaj lato z Jakością Obsługi"

Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie "Przywitaj lato z Jakością Obsługi"Aby wziąć udział w konkursie wystarczy:1. Dodać trzy opinie tekstowe na stronie jakoscobslugi.pl do trzech różnych firm.2....

Czytaj więcej

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi