Regulamin konkursu "Przywitaj lato z Jakością Obsługi"

Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie "Przywitaj lato z Jakością Obsługi"


Aby wziąć udział w konkursie wystarczy:


1. Dodać trzy opinie tekstowe na stronie jakoscobslugi.pl do trzech różnych firm.

2. Potwierdzić swój adres e-mail.


I to tyle! 


Pełen regulamin konkursu znajdziecie poniżej.


Życzymy powodzenia wszystkim uczestnikom!


Regulamin konkursu.



Zwycięzcy konkursu:

1. Monika, Gdańsk

2. Paulina, Pruszków

3. Damian, Wrocław

4. Bożena, Suwałki

5. Karolina, Świnoujście

Twoja opinia się liczy!

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Nie czekaj, aż wyprzedzi Cię konkurencja!

Aktualności

Jak nie dać się nabrać w Black Friday 2025? 7 prostych zasad dla kupujących

Black Friday to święto zakupów, które co roku przyciąga miliony klientów — w sklepach i online. Kuszące zniżki, błyskające banery „-70% tylko dziś!” i presja czasu potrafią skutecznie rozgrzać portfele....

Czytaj więcej

Rusza ogólnopolskie badanie jakości obsługi!

Jak co roku, Polski Program Jakości Obsługi rusza z badaniem satysfakcji Polaków i jakości obsługi w placówkach handlowych i usługowych w Polsce. Od kilku lat ocenie...

Czytaj więcej

Jak dbałość o środowisko wpływa na postrzeganie firmy przez klientów?

Współczesne społeczeństwo coraz bardziej uświadamia sobie, że konsumpcja nie ogranicza się jedynie do nabycia produktów czy usług. Klienci stają...

Czytaj więcej