Regulamin konkursu "Przywitaj lato z Jakością Obsługi"

Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie "Przywitaj lato z Jakością Obsługi"


Aby wziąć udział w konkursie wystarczy:


1. Dodać trzy opinie tekstowe na stronie jakoscobslugi.pl do trzech różnych firm.

2. Potwierdzić swój adres e-mail.


I to tyle! 


Pełen regulamin konkursu znajdziecie poniżej.


Życzymy powodzenia wszystkim uczestnikom!


Regulamin konkursu.



Zwycięzcy konkursu:

1. Monika, Gdańsk

2. Paulina, Pruszków

3. Damian, Wrocław

4. Bożena, Suwałki

5. Karolina, Świnoujście

Twoja opinia się liczy!

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Nie czekaj, aż wyprzedzi Cię konkurencja!

Aktualności

Wyróżnij swoją firmę – 6 sposobów na zdobycie przewagi

W dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu kluczowe jest nie tylko oferowanie dobrych produktów czy usług, ale także umiejętne wyróżnianie się...

Czytaj więcej

Czego boją się Polacy na wakacjach?

Polacy ocenili branżę turystyczną. W lipcu przeprowadziliśmy Comiesięczny Monitoring Branż dla biur podróży oraz hoteli. Użytkownicy portalu jakoscobslugi.pl opisali swoje doświadczenia...

Czytaj więcej

Jakie są najczęstsze błędy popełniane przez firmy przy obsłudze klienta? Sprawdź, jak ich unikać!

Obsługa klienta odgrywa kluczową rolę w sukcesie każdej firmy. Niestety, nawet najlepiej prosperujące przedsiębiorstwa popełniają błędy, które mogą...

Czytaj więcej

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi