Od 2013 r. jestem klientem Firmy Vectra świadczącej usługi teleinformatyczne. Od początku naszej współpracy firma ta ma problemy z wywiązaniem się ze swych zobowiązań umownych, czego wynikiem jest płacenie za usługi, które nie są świadczone.Ostatnio, od 20 października 2017 r. zgłaszałem brak dostępności pełnego pakietu wykupionych kanałów telewizji kablowej. 30 października 2017 r. monter dokonał wymiany dekodera oraz zmiany parametrów łącza internetowego twierdząc, że po ok. godzinie dekoder zaktualizuje swe ustawienia zapewniając dostęp do wykupionego pakietu kanałów. W dniu dzisiejszym nie tylko nie zostały przywrócone kanały dotychczas niedostępne ale dekoder w ogóle nie daje się uruchomić.Zdecydowanie nie polecam korzystania z usług firmy Vectra.Sam również zamierzam zakończyć dalszą współpracę.
Witam,Wciągu 2 miesięcy po raz szósty zgłosiłem wyłączenie opłaconej usługi USB PVR. Firma Vectra S.A. nie jest w stanie zdiagnozować i skutecznie usunąć przyczyny powtarzających się nieprawidłowości (w międzyczasie dwukrotnie wymieniono dekoder). Vectra - zmień operatora, co czym prędzej i ja uczynię.Były klient nr id 1264420.
Dziękujemy za powyższą opinię. Pragniemy Pana serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności. Dziękujemy również z potwierdzenie poprawności działania usługi. W razie dodatkowych pytań pozostajemy do Pana dyspozycji.
Piąty raz zgłaszam...
Piąty raz zgłaszam fakt niewywiązywania się firmy Vectra z zobowiązań wynikających z zawartej umowy.24.09.201628.10.201631.10.201603.11.201608.11.2016Ponownie nie działa usługa USB PVR. Firma, która nie jest w stanie zapewnić świadczenia usług przez czas dłuższy niż 3 dni nie powinna oferować tych usług.Kolejnym zgłoszeniem będzie zgłoszenie rozwiązania umowy z tak nierzetelnym usługodawcą.Nr id. 1264420
Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zgodnie z rozmową telefoniczną usterka została usunięta. Pozostajemy z nadzieją na dalszą udaną współpracę.
Firma Vectra S.A....
Firma Vectra S.A. nie jest w stanie w sposób ciągły wywiązywać się z ustaleń zawartej z Nią umowy.Po raz kolejny zostałem pozbawiony wykupionej usługi USB PVR (nr id. 1264420).Usterkę tą zgłaszałem:24.09.2016 - naprawiono 28 września usługa działała 1 miesiąc,kolejne zgłoszenie 28.10.2016 - naprawiono 28 października, usługa działała 3 dni,usterkę zgłosiłem 31.10.2016 - jak dotąd bezskutecznie.Jakość świadczonych usług, a szczególnie sposób reakcji na zgłaszane przez klientów niesprawności, skłania mnie do poszukiwania innego operatora usług teleinformatycznych.Vectra - nie polecam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.