Opinia użytkownika: ~mbaj
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Od 2013 r. jestem klientem Firmy Vectra świadczącej usługi teleinformatyczne. Od początku naszej współpracy firma ta ma problemy z wywiązaniem się ze swych zobowiązań umownych, czego wynikiem jest płacenie za usługi, które nie są świadczone.Ostatnio, od 20 października 2017 r. zgłaszałem brak dostępności pełnego pakietu wykupionych kanałów telewizji kablowej. 30 października 2017 r. monter dokonał wymiany dekodera oraz zmiany parametrów łącza internetowego twierdząc, że po ok. godzinie dekoder zaktualizuje swe ustawienia zapewniając dostęp do wykupionego pakietu kanałów. W dniu dzisiejszym nie tylko nie zostały przywrócone kanały dotychczas niedostępne ale dekoder w ogóle nie daje się uruchomić.Zdecydowanie nie polecam korzystania z usług firmy Vectra.Sam również zamierzam zakończyć dalszą współpracę.