Opinie użytkownika (1)

Cos strasznego. Po...
Cos strasznego. Po komentarzach na facebooku widać jak to wygląda. Jakość obsługi w BOK idzie w parze z niską jakością produktu. Staram się być obiektywny i rozumiem że czasami może coś pójść "nie tak ... ale w tej firmie non stop jest coś "nie tak". Najgorszy dostawca internetu z jakiego korzystałem. Po 10 słownie dziesięciu reklamacjach doszedłem do wniosku, iż szkoda czasu i nerwów i lepiej jest kupić sygnał u innego dostawcy .. a ponieważ umów się wywiązuję płaciłem Vectra do końca umowy nie korzystając z tego bubla. Jeżeli ktoś ma wewnętrzna potrzebę opłacania faktur za usługę dostępną dwa razy w tygodniu, a jak już to o parametrach PING 700ms i 2% zgubionych pakietów - to polecam.Bardzo niskie kompetencje techniczne pracowników BOK. Do tego czas oczekiwania na infolinii ponad 20 minut, bluzgi w tle, coś nieopisanego. Na pytania o datę usunięcia awarii odzywki w stylu "już odpowiedziałem na to pytanie", itp. Szczerze to nie przypominam sobie abym kiedykolwiek został tak potraktowany.

~JD_1

31.01.2018

Vectra

Placówka

Gdynia, Aleja Zwycięstwa 253

Nie zgadzam się (0)
11.01.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za powyższą opinię. Wszelkie spostrzeżenia naszych Klientów przesyłane za pośrednictwem portalu są na bieżąco analizowane. Z powodu braku podania danych Abonenckich nie mogliśmy zweryfikować przesłanej opinii. Gdybyś zdecydował się przesłać dane, opinia zostanie odpowiednio zweryfikowana.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi