Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: ~JD_1

Dotycząca firmy: Vectra

Treść opinii: Cos strasznego. Po komentarzach na facebooku widać jak to wygląda. Jakość obsługi w BOK idzie w parze z niską jakością produktu. Staram się być obiektywny i rozumiem że czasami może coś pójść "nie tak ... ale w tej firmie non stop jest coś "nie tak". Najgorszy dostawca internetu z jakiego korzystałem. Po 10 słownie dziesięciu reklamacjach doszedłem do wniosku, iż szkoda czasu i nerwów i lepiej jest kupić sygnał u innego dostawcy .. a ponieważ umów się wywiązuję płaciłem Vectra do końca umowy nie korzystając z tego bubla. Jeżeli ktoś ma wewnętrzna potrzebę opłacania faktur za usługę dostępną dwa razy w tygodniu, a jak już to o parametrach PING 700ms i 2% zgubionych pakietów - to polecam.Bardzo niskie kompetencje techniczne pracowników BOK. Do tego czas oczekiwania na infolinii ponad 20 minut, bluzgi w tle, coś nieopisanego. Na pytania o datę usunięcia awarii odzywki w stylu "już odpowiedziałem na to pytanie", itp. Szczerze to nie przypominam sobie abym kiedykolwiek został tak potraktowany.