Dnia 9.06.2010 o godz. 12:00 odwiedziłem Stację Paliw Orlen w celu skorzystania z samoobsługowej bezdotykowej myjni samochodowej. Ruch na stacji o tej porze był niewielki. Podjechałem na stanowisko myjki i nie mając odpowiedniego bilonu przy sobie odwiedziłem główny budynek stacji. Pracownik przy kasie z przyjaznym spojrzeniem i miłym głosem zapytał się w czym ma mi pomóc. Rozmienił gotówkę i zapytał się czy mam jakieś pytania odnośnie obsługi myjki. Podziękowałem i poszedłem do samochodu umyć go. Widziałem kątem oka, że pracownik spojrzał w moja stronę czy wszystko gra. Po o umyciu samochodu skorzystałem z toalety która była czysta bez nieprzyjemnych zapachów. Otoczenie sklepu i dystrybutorów było czyste bez zanieczyszczeń. Jedyna rzecz która mi się nie podobała to cena paliw która była wyższa niż u konkurencji w przypadku LPG który tankuję do samochodu różnica wyniosła 9 gr. To duża różnica. Dlatego tankuję w innej miejscowości gdzie na stacji Orlen LPG jest tańszy. Dojeżdżam do pracy więc nie mam problemu. Klienci którzy chcą tankować na Orlenie, ale rzadziej wyjeżdżają w dalszą podróż nie mają wyboru a nawet czasem nie wiedzą, że cena paliw na innych stacjach jest niższa. Mam na myśli głównie rolników którzy teraz więcej zużywają paliwa.
Sklep typowy w miejscowości 19.000 mieszkańców. Widać staranność wykonywania pracy przez personel mimo dużej ilości klientów ( dzień targowy w Złotowie ) Personel elastyczny natychmiast otwieranie dodatkowej kasy przy większej kolejce
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.