Opinie użytkownika (2)

Kupiłem w firmie...
Kupiłem w firmie OkeyGSM.pl telefon NOKIA C 5.0 jako prezent dla innej osoby mieszkającej w innym mieście niż ja, z dostawą do Niej1. Na stronie internetowej firmy napisano: "Średni czas dostawy wynosi ... około10-12 dni roboczych"FAKTY: Czekałem na dostawę ponad 35 dni. W czasie moich interwencji słyszałem ogólniki w rodzaju "towar w drodze". Nic więcej nie byli w stanie mi powiedzieć.2. Na stronie internetowej firmy napisano: "... możesz kupować u nas jak na strefie wolno cłowej bez stawki VAT 23%. ... W OKEYGSM.pl Klient płaci tylko i wyłącznie za towar!"FAKTY: Towar zamiast do odbiorcy, dostarczono do punktu celnego, gdzie musiałem się udać osobiście oraz opłacić podatek VAT 23% i dodatkowy koszt przesyłki do odbiorcy.3. Na stronie internetowej firmy napisano: "100 % ORYGINALNA NOKIA".FAKTY: telefon sporadycznie zgłaszał brak karty SIM (nie widział jej). Udałem się do punktu PLAY, ale po wymianie karty na nową problem powtarzał się. Pan z PLAY-a wpadł na pomysł aby docisnąć kartę w slocie fragmentem starej karty i jest OK. Ja bym na to nie wpadł wobec "ORYGINALNEJ NOKII".

zibi_4

07.12.2015

OkeyGSM.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Oceniam działania serwisu...
Oceniam działania serwisu technicznego Vectry na 5 z plusem. Jestem abonentem pakietu Vectry (TV - 2 dekodery, internet, telefon). Trzy przykłady, których doświadczyłem ostatnio:1. Nie działał dekoder analogowy. Wizyta w punkcie obsługi klienta. Kontrola dekodera. Dekoder sprawny, uszkodzony kabel. Dali mi bezpłatnie nowy kabel połączeniowy - całość trwała 3 minuty.2. Zawieszała się obsługa dekodera cyfrowego z pilota. Kontakt z internetowym punktem pomocy. Szybka reakcja i skuteczna pomoc (poinstruowano mnie, co zrobić) i temat załatwiony.3. Przestały działać programy HD na dekoderze cyfrowym. Kontakt z internetowym punktem pomocy. Po przekazaniu parametrów pracy dekodera, załatwiono bez mojego udziału serwisanta, który następnego dnia przyjechał do mnie i naprawił usterkę.Może to odosobnione przypadki, ale trzy sprawy kolejno załatwione szybko, sprawnie, grzecznie i kompetentnie, to chyba coś więcej niż przypadek.Pozdrawiam,zibi

zibi_4

25.09.2015

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (2)
15.12.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy. W celu podjęcia działań w przedmiotowej sprawie prosiliśmy o przesłanie danych. Do tej pory ich nie otrzymaliśmy, dlatego nie mogliśmy odnieść się do zgłoszenia. W momencie przesłania danych będziemy mogli przekazać opinię. Zachęcamy zatem do ich wysłania.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi