Opinia użytkownika: zibi_4
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Oceniam działania serwisu technicznego Vectry na 5 z plusem. Jestem abonentem pakietu Vectry (TV - 2 dekodery, internet, telefon). Trzy przykłady, których doświadczyłem ostatnio:1. Nie działał dekoder analogowy. Wizyta w punkcie obsługi klienta. Kontrola dekodera. Dekoder sprawny, uszkodzony kabel. Dali mi bezpłatnie nowy kabel połączeniowy - całość trwała 3 minuty.2. Zawieszała się obsługa dekodera cyfrowego z pilota. Kontakt z internetowym punktem pomocy. Szybka reakcja i skuteczna pomoc (poinstruowano mnie, co zrobić) i temat załatwiony.3. Przestały działać programy HD na dekoderze cyfrowym. Kontakt z internetowym punktem pomocy. Po przekazaniu parametrów pracy dekodera, załatwiono bez mojego udziału serwisanta, który następnego dnia przyjechał do mnie i naprawił usterkę.Może to odosobnione przypadki, ale trzy sprawy kolejno załatwione szybko, sprawnie, grzecznie i kompetentnie, to chyba coś więcej niż przypadek.Pozdrawiam,zibi