Sklep Empik zrobił na mnie pozytywne wrażenie. Pracownicy byli uprzejmi, pomocni i dobrze zorientowani w asortymencie. Czas obsługi był krótki, a zapytania klientów były sprawnie rozwiązywane. Oferta sklepu jest bogata. Wnętrze jest estetyczne oraz rozplanowane tak, że poruszanie się po sklepie jest intuicyjne.
Sklep Rossmann zrobił na mnie dobre wrażenie pod względem organizacji i obsługi. Personel był uprzejmy, kompetentny i chętnie udzielał pomocy przy wyborze produktów. Czas obsługi przy kasie był krótki, a kolejki sprawnie obsługiwane. Oferta sklepu jest szeroka. Wnętrze sklepu jest czyste, dobrze oświetlone i przejrzyście zorganizowane, co ułatwia szybkie znalezienie potrzebnych artykułów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.