Złożyłem zamówienie na cztery produkty, dwa z nich to koszule. Różne modele, ale krój i rozmiar ten sam. Zamówienie dotarło szybko, jednak o ile jedna z koszul pasowała idealnie, tak druga była znacząco mniejsza (nie mogłem nawet dopiąć guzików). Napisałem w tej sprawie do obsługi sklepu online, otrzymałem odpowiedź, że "nie realizujemy wymian". Problem w tym, że to nie tyle wymiana, co reklamacja. Na taką uwagę odpowiedzieli, że mogę zwrócić produkt i kupić ponownie. Taka opcja jednak jest średnio satysfakcjonująca, ponieważ kupując więcej produktów na raz otrzymałem rabat. Zwracając jeden, zgodnie z regulaminem, musiałbym dopłacić różnicę po uwzględnieniu zmiany wartości zamówienia. Nadto, nadal nie miałbym pewności, czy nowa koszula będzie miała prawidłowe wymiary. Stąd moje pytanie, czy obsługa mogłaby to zweryfikować, np. sprawdzić wymiary przed wysyłką. Odpowiedź - takiej opcji nie ma, a jeśli nie chcę utracić cen promocyjnych to najlepiej, gdybym zwrócił wszystkie produkty i złożył nowe zamówienie na całość.
Pomijam już absurd takiego rozwiązania i straty jakie generuje dla samego sprzedawcy. Pod względem jakości obsługi klienta jest to po prostu żenujące. Dotąd uznawałem markę Bytom za symbol nie tylko najwyższej jakości, ale też standardu obsługi. Teraz widzę, że przez lata bardzo się to zmieniło i dzisiaj Bytom reprezentuje poziom taniej sieciówki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.