Wraz z chłopakiem wybrałam się do restauracji chińskiej w Rybniku, która znajduje się obok Bazyliki. Miałam wykupiony grupon dlatego dzień wcześniej zadzwoniłam z rezerwacją stolika. Zapytałam czy jest wolny stolik na godz 18 i że będzie wykorzystany grupon. Pani stwierdziła, że jest wolny stolik, ale nie" wyrabia się z gruponami" więc jest przedłużona ta promocja i mogę przyjść w innym terminie. Zaskoczyło mnie to trochę bo ta Pani wyraźnie próbowała zniechęcić mnie do odwiedzenia tego lokalu w danym dniu. Ja jednak postanowiłam zarezerwować ten stolik, w odpowiedzi usłyszałam chłodno: "dziękuję, dowidzenia". Nie zdążyłam nawet podać swojego nazwiska ani kodu z grupona. Zdenerwowałam się trochę, bo nie tak traktuje się klientów, którzy chcą odwiedzić lokal. W piątek o godz. 18 stawiliśmy się do restauracji. Pierwsze wrażenie nie było za dobre. Lokal jest bardzo mały, tylko 4 stoliki. Byliśmy jedynymi klientami, dopiero jak kończyliśmy jeść przyszła kolejna para. Jeśli chodzi o menu to jest naprawdę duży wybór. Pani obsługująca salę była też jednocześnie barmanką i jak się okazało kucharką. Wydaje mi się także, że to z nią rozmawiałam przez telefon podczas rezerwacji. Pani starała się być miła, lecz nie potrafiła doradzić w wyborze. Mój Chłopak zamówił sobie kalmary i nie wiedział z czym to najlepiej jeść (zestawy komponują sobie klienci) dlatego poprosił o pomoc. Pani stwierdziła, że do wszystkiego pasuje i to zależy od tego co kto lubi, a więc nie pomogła w niczym. Kelnerka powinna doradzać klientom, albo chociaż próbować to robić. Plusem tej restauracji (jak już wspomniałam) jest duży wybór menu. Jedzenie okazało się bardzo dobre, a więc zatarło trochę złe wrażenie jakie wywarła obsługa. Zamówiłam kurczaka z bakłażanem i ryż curry i mogę polecić to danie. Porcje duże za przyzwoitą cenę. Podsumowując jeśli ktoś chce dobrze zjeść i nie interesuje go pomoc obsługi to można spróbować się tam wybrać. Ja może tam wrócę, ale tylko ze względu na jedzenie.
Sklep mieści się w centrum handlowym Forum na 1 piętrze .Miałam okazję już drugi raz robić zakupy w tym sklepie. Za pierwszym razem zostałam bardzo dobrze obsłużona więc szłam tam z nadzieją, że znów trafię na tą samą panią. Okazało się jednak, że tym razem są dwie inne ekspedientki. Od razu zostałam zauważona i przywitana. Po paru minutach podeszła do mnie jedna z pan i zapytała czy moze mi pomóc. Nie byłam pewna swojego rozmiaru więc pani mnie zmierzyła. Rozmiar okazał się być idealny. Pani bardzo profesjonalnie podchodzi do swojej pracy. Była uśmiechnięta i życzliwa ale nie nachalna. W sklepie panował ład i porządek. Jestem zadowolona z tej wizyty. Napewno wpadne tam nie raz.
W sklepie było czysto i schludnie. Towar był starannie poukładany na półkach i w koszach. Sprzedawcy mili, chętnie pomagają w razie potrzeby. Niskie ceny i duży wybór asortymentu napewno zachęcają niejednego klienta do robienia zakupów. Czasem denerwują długie kolejki do kasy, ale na szczęście widać zmiany w tym kierunku, tzn. nie trzeba się już prosic o otwarcie drugiej kasy, pracownicy sami zauważają taką potrzebę. Jedyny minus jaki widzę to brak możliwości płacenia kartą.
Sklep mieści sie na poziomie 0 w galerii Forum. Sklep jest duży, przestronny. Asortyment dość bogaty - czasem znajduję coś godnego uwagi dla siebie:) Niestety w sklepie bardzo często jest bałagan. 15 lutego nie ma juz gorączki promocyjnych zakupów a towar na sklepie wyglada tak jakby przeszła w nim burza!! To raczej odstrasza klientów...nie każdy chce kupić bluzkę która dopiero co leżała na ziemi:( Jesli chodzi o obsługę to róznie to bywa. Jedna pani jest miła i pomoże, z kolei druga potrafi zabic wzrokiem.
Dnia 14 lutego robiłam zakupy w sklepie PEPCO w Gliwicach. Sklep wywarł na mnie dobre wrażenie. Pomieszczenie przestronne, produkty ładnie poukładane i niskie ceny:) Personel bardzo uprzejmy i chętny do pomocy. Nie mogłam znaleźć produktu z gazetki, gdy poprosiłam Panią o pomoc od razu zaprowadziła mnie w miejsce gdzie ten produkt się znajduje. Podsumowując polecam sklep, nie tylko ze względu na szeroki asortyment ( tj. ubranka dla dzieci, dla dorosłych, zabawki, produkty gospodarstwa domowego itd.) ale także ze względu na miłą atmosferę jaka panuje w tym sklepie:)
Sklep Triumph znajduje sie na piętrze galerii Forum. Pierwsze moje wrażenie gdy weszłam do srodka było zaskoczenie bo sklep jest dość duży jak na sklep z bielizną, przezwyczaiłam się do małych butików:) Przez to ze sklep ma duzą powierzchnię asortyment w nim był bardzo schludnie i dobrze wyeksponowany. Jako klientka miałam dużo miejsca na poruszanie się. Panie natomiast były bardzo miłe i pomocne w wyborze biustonosza dla mnie. Widać ze potrafią złapać dobry kontakt z klientką. Wybór biustonoszy i majtek ogromny, myśle ze kazdy znalazłby coś dla siebie..a Panie pewnie pomogą. Pomimo że Panie tam pracujące są młode to znają się na rzeczy:) Tylko szkoda że ceny już nie są takie fajne:( ale za to dostałam kartę stałego klienta ze zniżką 7% - zawsze to coś:)
9 grudnia 2010roku zamówiłam t-shirt męski z krótkim rękawkiem. Przesyłke otrzymałam 6 dni później i niestety okazało sie że wysłano mi złą koszulkę:/ zamiast z krótkim rękawkiem wysłano bluzkę typu longsleeve. Od razu zadzwoniłam z tą informacją i odesłałam przesyłkę z powrotem. Niestety na naprawę błędu czekałam prawie 3 tygodnie!! Tak wiec z prezentu nici:( Moim zdaniem sklep powinien jak najszybciej naprawic swój błąd i wysłać mi zamówionką koszulkę, nie otrzymałam również żadnych przeprosin. Nie wiem czy jeszcze kiedyś zaryzykuję zakupu w tym sklepie.
Zaletą sklepu jest szeroki asortyment. Wadą natomiast wysokie ceny produktów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.