Jestem bardzo zadowolonym klientem tego banku. Nie pobierają opłat za prowadzenie konta, za przelewy, nie mają długich i nagłych przerw w działaniu swej strony internetowej. Jeśli już do takich przerw dochodzi to zazwyczaj w nocy, o czym i tak klienci są informowani z odpowiednim wyprzedzeniem. Jedynymi minusami tego banku są po pierwsze forma kontaktu z bankiem, oraz po drugie- sieć bankomatów. Jeśli chodzi o pierwszą kwestie to istotne sprawy związane z obsługą konta, aktywacją usług itp. można załatwić jedynie przez mlinię. Zanim jednak trafimy na wolnego konsultanta to możemy nabić sobie spory rachunek na telefonie. Co do drugiej kwestii to mieszkam w miejscowości gdzie nie ma żadnego bankomatu, z którego mógłbym bezpłatnie podjąć pieniądze ze swego konta. Ale i na to jest lekarstwo. Można aktywować sobie usługę, która pozwala na wypłacanie pieniędzy ze wszystkich bankomatów bez prowizji. Usługa ta kosztuje jednak 5 zł miesięcznie. Myślę jednak, że warto. Ogólnie z usług tego banku jestem bardzo zadowolony.
Witam,
bardzo dziękuję za wyrażenie opinii na temat naszych usług. Ze względu na prowadzone prace nad jakością obsługi każda opinia Klienta jest dla nas niezwykle cenna. Cieszy nas fakt, że ocena jest tak pozytywna. Stale ulepszamy wachlarz naszych usług i dopasowujemy do potrzeb Klientów, czego przykładem może być niedawno wprowadzone a wymienione przez Pana korzystanie ze wszystkich bankomatów bez ponoszenia kosztów przy każdorazowej wypłacie. Uwagi, zawarte w Pańskiej opinii będą stanowiły dla nas wskazówkę, jaki kierunek wybrać przy kolejnych zmianach.
Pozdrawiam
Andrzej Deryj,
mBank.
Załatwiałem formalności dotyczące...
Załatwiałem formalności dotyczące rejestracji karty SIM. Po wysłaniu maila z zapytaniem oddzwoniła do mnie konsultantka w czasie zaledwie 3 godzin uprzejmie informując mnie o tym co powinienem zrobić w danej sytuacji, aby móc zarejestrować kartę. Konsultantka była bardzo kompetentna, posiadała odpowiednią wiedzę, udzielała odpowiedzi na moje pytania w sposób uprzejmy. Jestem bardzo zadowolony z serwisu obsługi klienta tej sieci, jednak ich oferta jest przestarzała, telefony drogie a ceny za usługi bardzo wysokie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.