Konto na nk zostało zablokowane mi 3.09.2010 r. bez podania jakiejkolwiek przyczyny poprzez administratorów naszej klasy.. Wysłano mi wiadomość, że otrzymam odpowiedź na podstawowe pytanie dlaczego Państwo zablokowali mi konto w ciągu 48 godzin. Dziś mamy 7.09 a ja nie otrzymałam żadnej odpowiedzi pomimo, iż wysłałam Państwu 3 takie wiadomości, a mija już 5 doba. Rozumiem, że gdybym złamała regulamin macie Państwo prawo zablokować mi konto, ale żeby nawet nie uzyskać wyjaśnienia? Ponadto jestem przekonana, że nie zrobiłam nic nie zgodnego z regulaminem, szczególnie, że z nk korzystam 5-10 minut dziennie, a na komputerze nie znam się na tyle aby zrobić coś nie zgodnego z prawem. Jestem tak zła na Państwa za waszą postawę, że nie chcę już korzystać z Państwa portalu. Jednak nie mogę usunąć konta dopóki nie odblokujecie mi dostępu i koło się zamyka. A tak między innymi to nie podoba mi się system euro gołąbków, jak innych bezsensownych i drogich płatności, niewątpliwie ściągniętych z Facebooka. Grono.net również je posiada, ale są dużo tańsze oraz nie są to rzeczy bez których ciężko korzystać z portalu. Umieram z ciekawości, czy w ogóle otrzymam wyjaśnienie tej sprawy i czy nie zbędą mnie Państwo przy wiadomości na tym portalu.
Dziękujemy za wyrażenie opinii na temat portalu NK. W celu wyjaśnienie sprawy, prosimy o przesłanie dokładniejszych informacji dotyczących zablokowanego profilu ( adres e-mail oraz login). Pozwoli to, na dokładne zapoznanie się z problemem a także, wyjaśnienie przyczyn blokady Pani konta. Wszystkie te informacje mogą zostać przesłane na adres e-mail naszej firmy: jakoscobslugi@nasza-klasa.pl lub poprzez kontakt z Działem Obsługi Użytkownika http://nk.pl/support . Opłaty, do których również się Pani odnosi w swojej opinii, wprowadzone przez portal, dotyczą dodatkowych funkcji, które nie mają wpływu na swobodne korzystanie z serwisu. Kluczowe funkcje serwisu nk.pl, które umożliwiają kontakt ze znajomymi są i pozostaną bezpłatne. Proszę zauważyć, że używanie funkcji płatnych jest opcjonalne – bez wykupienia abonamentu nadal jesteśmy pełnoprawnymi Użytkownikami portalu. Mamy nadzieję, że powyższe wyjaśnienia są dla Pani satysfakcjonujące.
Pozdrawiamy, zespół nk.pl Alicja Wilczyńska
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.