Opinia użytkownika: tully_15
Dotycząca firmy: nk.pl
Treść opinii: Konto na nk zostało zablokowane mi 3.09.2010 r. bez podania jakiejkolwiek przyczyny poprzez administratorów naszej klasy.. Wysłano mi wiadomość, że otrzymam odpowiedź na podstawowe pytanie dlaczego Państwo zablokowali mi konto w ciągu 48 godzin. Dziś mamy 7.09 a ja nie otrzymałam żadnej odpowiedzi pomimo, iż wysłałam Państwu 3 takie wiadomości, a mija już 5 doba. Rozumiem, że gdybym złamała regulamin macie Państwo prawo zablokować mi konto, ale żeby nawet nie uzyskać wyjaśnienia? Ponadto jestem przekonana, że nie zrobiłam nic nie zgodnego z regulaminem, szczególnie, że z nk korzystam 5-10 minut dziennie, a na komputerze nie znam się na tyle aby zrobić coś nie zgodnego z prawem. Jestem tak zła na Państwa za waszą postawę, że nie chcę już korzystać z Państwa portalu. Jednak nie mogę usunąć konta dopóki nie odblokujecie mi dostępu i koło się zamyka. A tak między innymi to nie podoba mi się system euro gołąbków, jak innych bezsensownych i drogich płatności, niewątpliwie ściągniętych z Facebooka. Grono.net również je posiada, ale są dużo tańsze oraz nie są to rzeczy bez których ciężko korzystać z portalu. Umieram z ciekawości, czy w ogóle otrzymam wyjaśnienie tej sprawy i czy nie zbędą mnie Państwo przy wiadomości na tym portalu.