Postanowiłem w wykańczanym mieszkaniu zamówić dwieszafy do zabudowy. Odwiedziłem najbliższy punkt sieci Indeco wopustoszałym już po opuszczeniu przez sklep Black Red White. Sam salon nie zacheca do zakupów (pusto jakgdyby wszyscy najemcy opuszczali miejsce) ale sam punkt na gorym pietrze nie budzi zastrzeżeń. Co prawda wystawkaskromna, ale wszystkiepróbniki dostępne. Pani obsługujacatrochez mocnym dystansem i mało przekonująca. Al gdy juz jasno dałem do zrozumienia ze szafy che zakupicaleszukam jeszcze pomysłu, zupełni inaczej zaczela rozmawiac. Co w koncu dopprowadziło do finału :) Pani dośc srawnie sporzadzila wstpeny projekt. Kilka dni pozniej choctuzprzed zamknieciem (ok 20 min) nie zrobila zadnego problemu i sprawniespisale umowe,m zamowila pomiar. tak wiec moznapunkt poleici chocpolecam Pani wiekszego otwarcia na klienta :)
Jestem posiadaczek złotej karty Sephora jak i stałym kliente, tej sieci. Głownie zakupy wykonuję w Galerii Dominikańskiej jak i w innych pozostałych punkatch. Ale tym razem chciałbym pochwalic na prawde przemiłą obsługę w tym punkcie. Szukałem dwóch prezentów dla żony i córki. Obsługujaca mnie pani (imienia nie pamietam) wspaniale zaproponowała kilka propozycji, podpowiedziała co moze się podobać żonie po wcześniejzym "wywiadzie" z uzywanych perfum. Całośc zapakowała rewelacyjnie na prezent.
Zaraz po Nowym Roku chciałem zakupic dzrwi do mieszkania w ilości szt 2 i dodatkowo tunel. Do sklepu trafiłem przypadkowo, zrażony brakiem kompetentnej obsługi u konkurencji po drugiej stronie: Bel polu we wrocławiu obok salonu Volvo. Kompetentna obsługa, podpowiedziano kilka rzeczy. Tak powinna wyglADAĆ FACHOWA OBSŁUGA
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.