W Biedronkach w Jaśle stoisko warzywne (sałaty, pomidory) często nie jest schludne – brakuje selekcji, schładzania i usuwania zwiędłych produktów. Kasy samoobsługowe mają opóźnioną pomoc (kilkanaście minut po wezwaniu), kasjerzy nie sprawdzają koszyków, a nieaktualne oznaczenia promocji (np. 2+1) powodują konflikty – raz kierownik przyznał rabat. Bałagan na stoiskach limitowanych, mylone cenówki alkoholi (np. wytrawne zamiast półsłodkich), brudne wózki; czystość do poprawy.
W Kauflandzie w Jaśle cenię różnorodność produktów i promocje, jednak kasy samoobsługowe wykazują błędy skanowania – np. fałszywie sygnalizują brak zeskanowanej butelki wina, mimo mojej skrupulatnej kontroli i udowodnionej poprawności kwoty. Obsługa jest zazwyczaj pomocna i profesjonalna, z wyjątkiem niedostatecznej czujności kasjerów. Placówka utrzymana w czystości i porządku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.