Wokół placówki czysto. Po moim wejściu doradca wstał i przywitał się ze mną. Nie musiałem czekać na obsługę, a sam problem został rozwiązany bardzo szybko.
Przy wejściu oraz na parkingu zauważyłem nieliczne śmieci. Wózki na zakupy ułożone były w porządku. Wewnątrz sklepu zaobserwowałem brud na podłodze w pierwszej alejce z produktami. Nie odnotowałem braku etykiet z cenami, jednak w niektórych miejscach zostały rozmieszczone nieprecyzyjnie ( ceny nie widniały bezpośrednio nad produktem). W 3 miejscach brakowało towaru ( pojemniki były puste). W pozostałych miejscach półki były uzupełnione. Pracownik sklepu wskazał mi umiejscowienie produktu, o który pytałem. Czytnik kodów kreskowych działał. Ekspedientka przywitała się ze mną, nie zapytała jednak o kartę Moja Biedronka. Wydała paragon oraz potwierdzenie płatności kartą po czym pożegnała mnie mówiąc "do widzenia"
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.