Bardzo dobre miejsce dla wypoczywających nad morzem. Niskie ceny, co w porównaniu z nadmorska drożyzną ma ogromne znaczenie, dobrze wyposażony market, personel służący pomocą, dobrze zorganizowany mimo "młynu" w sezonie. Minusem są długie kolejki w sezonie - dużo wczasowiczów. Market czysty zadbany, wszystko poukładane w sposób bardzo przejrzysty. Dodatkowo na plus przemawia długi okres otwarcia sklepu. Gorąco polecam to miejsce wszystkim przebywającym w Mielnie.
Dwa tygodnie temu bylem w salonie T-mobile, postanowiłem przenieść swój telefon z Orange. Bardzo pozytywnie jestem zaskoczony wiedzą i kompetencjami pracowników pracującymi w tej sieci. Konsultantka udzieliła mi szczegółowej informacji o ofercie, pomogła mi dopasować ofertę do moich potrzeb, wykazała się dużą cierpliwością - dużo pytań zadawałem związanych z przeniesieniem numeru z innej sieci oraz wyborem odpowiedniego telefonu. Po dopasowaniu oferty i podpisaniu umowy pomogła mi wyłączyć nie potrzebne usługi z mojego abonamentu. W salonie spędziłem blisko godzinę i muszę powiedzieć że widać zaangażowanie personelu w swoją pracę. Pracujący tam personel cały czas zajmował się obsługą klientów, nikt długo nie czekał w kolejce.
W minionym tygodniu razem z żoną wybraliśmy się na zakupy do galerii Sandecja. Żona szukając ocieplanych kozaków na zimę postanowiła odwiedzić Deichmanna. Mierząc różne modele butów spodobały jej się wykonane z miękkiej skóry kozaczki, nie wysokie, ocieplane z nie dużym obcasem. Niestety właściwego rozmiaru nie było. Po krótkiej rozmowie życzliwa Pani przy kasie sprawdziła w systemie dostępność powyższego modelu w innych sklepach i poinformowała żonę że w przyszłym tygodniu po uprzedniej rezerwacji ze strony sklepu żona będzie mogła powyższe obuwie zakupić. Żona poprosiła o rezerwację i zostawiła numer kontaktowy Pani z sklepu po czym w dobrym nastroju wróciliśmy do domu. Niestety po tygodniu przyszło rozczarowanie, oczywiście nikt nie pofatygował się z informacją o rzekomej rezerwacji. Postanowiłem zadzwonić na sklep w celu uzyskania informacji. Pani z którą rozmawiałem przekazała mi że nikt z personelu nie dokonał rezerwacji wybranego przez żonę obuwia. Teraz jesteśmy rozczarowani tą sytuacją brakiem informacji i nie poważnym traktowaniem klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.