Opinie użytkownika (2)

KURIERSKIE DNO! Powinno...
KURIERSKIE DNO! Powinno być 0 w skali. Pozdrawiam pana Michała udającego, że odbiera paczki w Rzeszowie. 18.01 dpd otrzymało zlecenie odbioru paczki (ciężkiej), podałem telefonicznie porę mogę przekazać mieszczącą się w godzinach, które dpd podaje jako "standardowe" pory odbioru. Jedyny raz odebrał, powiedział, że wtedy to on w domu jest, a nagranych na skrzynce informacji nie odsłuchuje. Więcej już nie udało mi się porozmawiać z nim (7 prób), na smsa z mojego numeru nie odpowiedział, z rozpędu odpisał na wysłanego z innego numeru potwierdzając że de facto pracuje do 13tej, czyli to "kurier" dla siedzących w domu - mam potwierdzenie. Po czym bezczelnie wysłał kolejne powiadomienie, że mnie nie zastał (kilka udawanych prób odbioru po 12tej). Kto tu jest dla kogo, na pewno nie on dla klienta. Na działania łaskawcy złożyłem reklamację w dpd, nie mam czasu czekać 30 dni na odpowiedź, paczka czeka spakowana od czwartku (bezczelnie po pierwszej rozmowie wpisał w system, że była nieprzygotowana!). Poinformowałem sklep o sprawie radząc by zmienili firmę obsługującą bo psuje nie tylko swój wizerunek (na którym chyba, po liczbie negatywnych ocen sądząc, raczej im nie zależy) ale i dla sklepów, które zleciły im obsługę. I wszystkim niezadowolonym radzę robić tak samo inaczej nie będzie żadnego skutku. A panu Michałowi życzę miłego wczesnego popołudnia w domku... Za pierwszym razem też był z nimi problem (nie wiem czy kurier ten sam rewir tak) - wtedy to była dostawa, też z problemami, także w porze niedostosowanej do potrzeb klienta, paczka zmaltretowana rozleciała się mi w rękach, a w środku było 30 parę kg... Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądaną frazę.

pepe_8

24.01.2024

DPD Polska

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Kupiłem bilet, chciałem...
Kupiłem bilet, chciałem wymienić go na bilet na koncert tego samego zespołu tylko o innej godznie. Wysłałem mejla - poza potwierdzeniem 0 odpowiedzi. Infolinia jak wszystkie infolinie firm / sklepów internetowych z jednym tylko numerem telefonu jest praktycznie albo zajęta albo nikt nie odbiera - fikcja. Po zalogowaniu się na stronie brak możliwości kontaktu przez jakikolwiek formularz - po co komu takie konto. Następnym razem spróbuję kupić bilet na innej stronie.

pepe_8

17.02.2017

eventim.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi