Od 4 lat posiadam konto w tym banku. Za każdym razem byłam zadowolona z obsługi, pracownicy banku dzwonią tylko z ważnymi informacjami nie uprzykrzając się, nie są nachalni, dobrze i trafnie dobierają usługi. Mam do nich zaufanie. Firma posiada bardzo korzystne oferty. Nie ma dużych kolejek, obsługa jest w pełni profesjonalna.
Bardzo ładny sklep, może trochę za mało widoczny, ponieważ mieści się tuż przy tylnym wejściu do budynku. Zawsze ciekawe kolekcje, mnóstwo promocji, łatwo wybrać coś dla siebie. Obsługa bardzo miła, uczynna, poproszona chętnie pomaga. Minusem sklepu są bardzo małe przymierzalnie z malutkimi stoliczkami. Być może w koszach z promocjami leży tak dużo biustonoszów xxl dlatego, że te panie odstrasza zbyt mała przestrzeń w przebieralni.
Poza tym wszystko gra.
Lubię ten sklep z wielu powodów. Sklep jest przejrzysty, posiada wygodne przymierzalnie z licznymi wieszakami np. na torebkę. To, że odpowiadają mi ubrania tej marki to jedno, ale bardzo ważna jest również obsługa. Panie w miły sposób potrafią świetnie dobrać ubranie, zapytane chętnie udzielają wszystkich informacji, są miłe, bardzo ładnie ubrane, przyjazne, pomocne. Często udzielają cennych uwag, poproszone dobierają ubrania w komplet.
Duży plus.
Bardzo dobry supermarket. Artykuły poukładane schludnie i przejrzyście, liczne promocje na warzywa i owoce które zachęcają do zakupu bardziej egzotycznych towarów. Obsługa na bieżąco kontroluje stany ponieważ nigdy nie zdarzyło mi się zakupić zepsutych owoców, co u konkurencji nie jest to zbyt mocną stroną. Moim zdaniem w strefie zakupowej wszystko działa jak należy. Niestety istnieje jeden dość duży minus. W korytarzu, przed sklepem, jak i na parkingu przesiadują bezdomni. Często nieprzyjemnie pachną, widok przesiadujących bądź zataczających się nie należy do miłych.
Obserwacje opieram na swoich doświadczeniach.
Lubię ten sklep, gdyż posiada on duży wybór dobrych towarów,
jednak dochodzi tam do licznych nieprawidłowości.
Zacznę od najcięższych przewinień.
Trzy razy towar droższy stał w miejscu tańszego, raz policzono mi podwójnie jeden artykuł, dwa razy towar, który posiadał opis, że ma zredukowaną cenę w kasie kosztował tyle samo, co przed promocją. Pracownicy zdają się nie przejmować sytuacją, kasjerki wzruszają ramionami, na szczęście obsługa klienta szybko naprawia wpadki.
Teraz coś pozytywnego.
Bardzo podoba mi się ułożenie win w supermarkecie, oznaczenie na kolory oraz wyodręnienie "wytrawnego", "półwytrawnego", "półsłodkiego" i "słodkiego" pozwala mi dostosować smak wina do moich oczekiwań.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.