mBank bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Myślałem, że założenie konta i ogarnięcie wszystkich formalności zajmie absurdalnie długo tak jak miało to miejsce w innych bankach, lecz okazało się odwrotnie. Kompetencje i zachowanie personelu w wirtualnych kanałach, takich jak czat czy infolinia, zasługują na pochwałę — doradcy są profesjonalni, szybcy i skuteczni w rozwiązywaniu problemów. Czas obsługi jest z reguły natychmiastowy w przypadku czatu i telefonicznego kontaktu z automatem, a połączenie z konsultantem następuje sprawnie. Oferta jest bardzo szeroka i przejrzysta w aplikacji mobilnej oraz na stronie, a cały wygląd ocenianego miejsca (aplikacja i strona internetowa) jest intuicyjny, nowoczesny i zapewnia łatwy dostęp do wszystkich usług.
Moja ocena apteki ziko opiera się na braku pomocności personelu. Kompetencje i zachowanie personelu oceniam negatywnie, ponieważ obsługa nie wykazała się chęcią ani umiejętnościami do pomocy, co świadczy o braku zaangażowania. Pomimo szybkiego czasu obsługi, który mógłby być pozytywny, nie został on wykorzystany efektywnie, aby sprostać moim potrzebom. Oferta wydawała się standardowa, jednak jej dostępność nie została w pełni potwierdzona ze względu na nieprzychylną obsługę. Wygląd miejsca był estetyczny i czysty, lecz to nie zrekompensowało słabej jakości interakcji z pracownikami.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.