Opinie użytkownika (2)

Na konsultanta musieliśmy...
Na konsultanta musieliśmy czekać 30 min, bo "akurat coś załatwiał", nie wiedział praktycznie nic o samochodzie, który ma nam sprzedać, ale udało mu się znaleźć jakieś informacje. Dalszy kontakt z klientem beznadziejny. Po odebraniu zaliczki już totalna klapa, termin odbioru cały czas się wydłuża. Samochód miał być w poniedziałek, nie było, w środę cały dzień do odbioru, jadę przez cały Kraków, na miejscu dowiaduję się, że samochodu nie ma. Dlaczego ? Bo nie chciało im się ruszyć 4 liter i dzień wcześniej załatwić wszystkich formalności , tylko robią to dzisiaj. Jak dobrze pójdzie to może samochód zostanie odebrany dzisiaj. Mam nadzieję nigdy więcej nie mieć z nimi nic do czynienia, bo taki brak poszanowania czyjejś osoby jest godny pożałowania.

notimportant

01.04.2015

Euromarket

Placówka

Kraków, Jana Pawła II 43

Nie zgadzam się (1)
Na konsultanta musieliśmy...
Na konsultanta musieliśmy czekać 30 min, bo "akurat coś załatwiał", nie wiedział praktycznie nic o samochodzie, który ma nam sprzedać, ale udało mu się znaleźć jakieś informacje. Dalszy kontakt z klientem beznadziejny. Po odebraniu zaliczki już totalna klapa, termin odbioru cały czas się wydłuża. Samochód miał być w poniedziałek, nie było, w środę cały dzień do odbioru, jadę przez cały Kraków, na miejscu dowiaduję się, że samochodu nie ma. Dlaczego ? Bo nie chciało im się ruszyć 4 liter i dzień wcześniej załatwić wszystkich formalności , tylko robią to dzisiaj. Jak dobrze pójdzie to może samochód zostanie odebrany dzisiaj. Mam nadzieję nigdy więcej nie mieć z nimi nic do czynienia, bo taki brak poszanowania czyjejś osoby jest godny pożałowania.

notimportant

01.04.2015

Opel

Placówka

Kraków, AL. Jana Pawła

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi